تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازید

مدیران انجمن: Parsian، rosa_127، Moh3n II، مدیران

قفل شده
لاجوردی
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 17
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 تیر 1389, 3:39 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط لاجوردی » پنج‌شنبه 6 آبان 1389, 5:41 pm

با سلام دوستان عزیز توجه بفرمایید:
بنده امروز ملاقات مردمی با وزرا برای مناطق 1 تا 3 تهران بود من هم رفتم . با خدایی صحبت کردم گفتم چشممون به سایت سنجش خشک شد چرا تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته رو اعلام نمی کنید؟ گفت تکمیل ظرفیت شما در 8 آذر ماه اعلام می شود . ما با وزیر آموزش پرورش مشکل داریم ولی همه تلاشمون رو برای حداکثر گرفتن دانشجو و برگردوندن ظرفیت هاتون می کنیم . گفتم خیلی دیر اعلام می کنید گفت برای نیمسال دوم یعنی ترم بهمنه و 8آبان مال بچه هاییه که تازه کنکور سراسری دادن. امیدوارم هرچه سریعتر ظرفیت هامون برگرده. در مورد حرفی هم که حاجی بابایی برای اینکه تخلف نکرده زده بهش گفتم عصبانی شد و گفت ایشان تخلف کرده و به قوه قضاییه هم تخلفش گزارش شده و رسیدگی میشه. به امید برگشتن سهمیه هامون. ان شا الله.

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » جمعه 7 آبان 1389, 11:03 am

سلام.
ما هم با یه تیم 6 نفره ملاقات مردمی رو رفتیم. با خدایی، مشاعی، حاج بابایی و احمدی نژاد صحبت کردیم.
حرف آقای خدایی که همونی بود که آقا یا خانم لاجوردی گفتن که ایشون گفتن يکی از دوستاتون صبح امده بود که احتمالا منظورشون ایشون بوده.
حاج بابایی که حرفای چرت و پرتشو یه بار دیگه گفت ولی ما همرو جواب دادیم. برای اینم که گفت قانون اجرا شده دهنشو بستیم ولی باز حرف خوشو می زد. ولی ازش یه قرار ملاقات گرفتیم. همه ی حرفاشم ضبط کردیم ولی کیفیتش خوب نیست ولی یه چیزایی ازش درمیاد.
مشاعی و احمدی نژاد هم که پلوی هم بودن. مشاعی که خیلی تحویلمون گرفت و به احمدی نژاد گفت اینا همونایی هستن که براشون دستور دادین ولی حاج بابایی به حرفتون توجه نکرد. احمدی نژاد رو برگه هامون یه چیزایی نوشت به مشایی گفت من با حاج بابایی صحبت می کنم خودت هم از این به بعد کاراشون رو پیگیری کن.
بعد از این که با حاج بابایی حرف زدیم داشتیم رد می شدیم بیسیم یکی از نگهبانا گفت حاج بابایی می خواد با رئیس بزرگ ( احمدی نژاد ) حرف بزنه ولی تیرش به سنگ خود. احمدی نژاد رفته بود.
در ضمن حاج بابایی گفت شما که همجا آشنا دارید. از مجلس و ریاست جمهوری گرفته تا 20:30 و خبرگزاری ها. ما هم گفتیم وقتی حق با ماست همه با باهامونن دیگه. گفت من که میدونم همین الان که از پیشم برین همه ی حرفان رو سایتاس. ما هم کم نزاشتیم از اونجا مستقیم رفتیم نمایشگاه مطبوعات. خبرارو به چنتاشون دادیم و از چنتا هم وقت گرفتیم.
تا ببینیم چی می شه ...

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » جمعه 7 آبان 1389, 11:07 am

راستی یادم رفت بگم حاج بابایی گفت که ما تمام فضاهارو می دیم به وزارت علوم تا اونا ظرفیت بگیرن. این همون چیزیه که وزارت علوم خیلی می خواست اتفاق بیفته ولی آموزش و پرورش این کارو نمی کرد.
خدایی هم گفت که آموزش و پرورش که ظرفیت ها رو بگه ما تکمیل ظرفیت می زاریم. گفت تکمیل ظرفیت غیر انتفایی ها قطعیه.
گفتیم اگه بیاد زیر نظر وزارت علوم چی. گفت مطمئن باشین ما قانون رو اجرا می کنیم.

alizard
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 35
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 خرداد 1389, 6:24 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط alizard » جمعه 7 آبان 1389, 3:30 pm

سلام
من اکثر مطالب رو پیگیر بودم(از اینترنت ) و واقعا از حق خواهی شما کمال تشکر رو دارم
خوبه که دو مطلب رو بخونید
1-قانون تعیین و موظف نکرده که در پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی سهمیه آزاد در نظر گرفته شود و یا اینکه از میان معلمان جذب شوند بنابراین وزارت آموزش و پرورش قانون را 100 درصد اجرا کرده است.
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.a ... ID=1178842

2-از لینک زیر قانون ابلاغ به دولت رو دریافت کنید
http://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/states/771985

می بینیدکه حق با وزیر اموزش و پرورش است و ضعف قانون تصویب شده موجب شد که وزیر به راحتی کاری را که میخواست انجام دهد را انجام داد .که من همون موقع تصویب قانون به این ضعف دقت کرده بودم. ولی متاسفانه این وسط رتبه های خوب بیشترین لطمه را دیدند.
ضعف قانون این که به کلمه داوطلبان اکتفا کرده و نگفته داوطلبان ازاد!
وزیر هم گفته فرهنگیان هم داوطلب محسوب میشوند و ظرفیت رو به اونا داده و بقیه هم کشک!
به همین راحتی به همین خوشمزگی!
پیوست‌ها
Untitled.jpg
Untitled.jpg (49.34 KiB) مشاهده 7225 مرتبه

alizard
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 35
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 خرداد 1389, 6:24 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط alizard » جمعه 7 آبان 1389, 6:01 pm

سلام
احتمالا اشناست؟!

این فایل ویدیو 20:30
http://www.4shared.com/video/ZedoC0hb/20-30.html

اگه میشه صحبت هایی را که ضبط کردید به من بدید.
پیوست‌ها
fani 20-30.jpg
fani 20-30.jpg (37.89 KiB) مشاهده 7217 مرتبه

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » جمعه 7 آبان 1389, 6:05 pm

شما دیگه چرا این حرف رو میزنین. امیدوارم از سمت حاج بابایی نباشین. چون دیروز آدرس این سایت رو بهش دادذم که بیاد نگاه کنه ببینه چه بلایی سر ما اورده و ببینه چه حرفایی پشت سرشه.
قانون شاید واضح نباشه و به ظاهر قابل این توضیح باشه ولی در اصل اینچوری نیست. ما حتی دلیلی که برای حاج بابایی اوردیم خودش هم براش جواب نداشت اونوقت شما حمایتش می کنین.
اولا تفصیر قانون با مجلسه نه مسئول اجرایی که مجلس هم داره به وضوح می گه حرف ما درسته. این حرف تیر خلاص حاج بابایی که اگه نتونه کاری باهاش پیش ببره تو منجلابه. الانم داره تمام سعیشو می کنه که از این مخمصه بیاد بیرون. احتمالا همون قرار دادی رو که وزارت علوم می خواست رو قبول کنه که فقط قصر در بره. حاج بابایی الان تو وضعیت خیلی بدیه.
قانون گفته ظرفیتی که در سال 1388 - 1387 در دوره روزانه پذیرفته شده است.
ما یه ظرفت برای آزاد داریم یه ظرفیت برای فرهنگی. وقتی میگه ظرفیتی که پذیرفته شده است یعنی هم ظرفیت آزادی که پذرفته شده و هم ظرفیت فرهنگی. خیلی واضحه. همیشه ظرفیت های فرهنگی و آزاد جدا آز هم آمار دارن و وقتی میگه مطابق با سال قبل یعنی مطابق با سال قبل. این دو ظرفیت آمارهاشون جداست و قابل ادقام نیستن و این واضحه. با این حرف جواب مجلس و قوه ی قضایی رو نمی تونه بده فقط برای کم کردن فشار های خبری به صورت موقت این کارو کرده. تا بتونه یه کاری بکنه.

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » جمعه 7 آبان 1389, 6:13 pm

alizard نوشته شده:سلام
احتمالا اشناست؟!
بله ایشون یکی از اعضای اکیپ 6 نفره ی دیروزن. چه طور مگه؟
بعد از این که ایشون صحبت کردن خبرنگاره امد داخل و از حاج بابایی جواب این سوال رو پرسید و حاج بابایی هم پرو پرو جلو چشم ما گفت قانون درست اجرا شده.
ولی ممنون از لینکی که گذاشتین ولی از حرفای پست قبلتون خیلی ناراحتم.

alizard
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 35
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 خرداد 1389, 6:24 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط alizard » جمعه 7 آبان 1389, 8:27 pm

من از سمت حاجی بابایی باشم؟ khk:
مشتی من خودم یکی از سوخته های این کنکورم
و فقط میخواستم بگم به خاطر یه بی دقتی مجلس بهانه دست وزیر دادند(از نظر ظاهر قانون که من دیدم)
ولی خوب من هم خوشحال میشم که رای قضا به سود دانشجو ها باشه
خلاصه اگه ناراحتتون کردم ببخشید و من کلا از پیگیریتون تشکر میکنم
اون فایل صوتی ضبط شده رو میتونم داشته باشم یا نه؟

آواتار کاربر
M@jid
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 56
تاریخ عضویت: چهارشنبه 28 بهمن 1388, 11:01 pm
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط M@jid » شنبه 8 آبان 1389, 4:21 pm

سلام به همه ی دوستانی که امسال در کنکور کارشناسی ناپیوسته شرکت کردند.
یک خبر مهم براتون دارم و به تبع اون یک خواسته ی مهم .
من دانشگاه باهنر کرمان قبول شدم که محل تحصیلش همونطور که می دونید دانشکده ی زرند کرمانه.
من اهل تهران هستم . یکی از بچه های اتاقمون(تو خوابگاه) که اهل شیرازه و رتبش زیر 60 شده و با برخی مسئولان آموزشکده ی دوران کاردانیش در ارتباطه چند روزه رفته شیراز برای کاری ! در این بین به آموزشکده ی شهید باهنر شیراز هم سر زده تا ببینه میتونه یه جور از این خراب شده(دانشکده ی زرند) خلاص بشه یا نه و بخاطر همین رفته پیش یکی از مسئولین بلندپایه ی آموزشکده که منبع موثقی هم هست(ببخشید به دلایل امنیتی نمی تونم نام ببرم) و از ایشون شنیده که قرار بوده 10 تا 12 آبان بچه های کارشناسی ناپیوسته تکمیل ظرفیت داشته باشن که فعلا بهشون ابلاغ نشده چیزی !
ایشون فرمودند که آموزشکده ی باهنر(که جزو بهترین آموزشکده های کشوره) از 30 نفری که فرهنگیان قرار بوده بگیره الآن فقط 14 نفر ثبت نام کردن .. یعنی 16 نفر جای خالی واسه یک نیمسال . و با 30نفر ظرفیت نیمسال دوم میشه 46نفر ! ایشون گفتند که همه ی آموزشکده ها و حتی دانشگاه تربیت معلم رجایی تهران هم بالای 30جای خالی یا به عبارتی ظرفیت بالای30نفر برای پذیرش دانشجویان جدید(کارشناسی ناپیوسته) دارن و این بدین معنیه که ما اگه یکم در راستای احقاق حقوقمون تلاش کنیم براحتی تکمیل ظرفیت خواهیم داشت . ایشون فرمودند اگر ما دانشجویان دست به اعتراض بزنیم احتمال تکمیل ظرفیت فوق العاده زیاد میشه .

چون گستردگی این اعتراضات و همچنین اعتراضات دانشجویان علم و فرهنگ و بچه های دیگه ای که تو تهران هستند تأثیر زیادی خواهد داشت ازتون درخواست دارم که این خبر رو به اطلاع دیگر دوستانتون هم برسونید و دست به اعتراض بزنید تا فشاری دوباره وارد کنیم شاید این بار به نتیجه رسیدیم و تونستیم حقمون رو بگیریم ... .

این هم ایمیل منه :
majid68mail@yahoo.com
البته این خراب شده اینترنتش قطعه و چون دانشکده خارج از شهره برای رفتن به کافی نت باید بیام شهر و این شاید در زمان چک کردن ایمیلم تأثیر منفی بزاره ولی به هرحال شاید ایمیلم لازم شد.

اگه بشه من هم دانشجویان اینجا رو برای اعتراض بسیج خواهم کرد ، چون با این رتبه هاشون حقشون نیست تو این بیابان زرند دو سال جون بکنن .

بچه ها اول امیدمون به خداست بعد شماها . ببینم چیکار می کنیدا .. امیدوارم این بار هم مثل همیشه باهم باشیم تا بتونیم حقمون رو بگیریم.

پس بسم الله
این گونه تقوا بورزید:
حضرت امیر(ع) می فرمایند: مانند کسی تقوا پیشه کنید که دامن همّت برای اطاعات خدا به کمر زده است و سخت تلاش می کند و در فاصله مرگ و زندگی چالاکانه راه می پوید و از ترس عذاب آخرت به درگاه خداوند استغفار می کند و در رفتن به عالم آخرت و عاقبت کارها به اندیشه می پردازد.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
خداوندا تماشا کن / در آن جایی که می گویند هر انسان/ به راه و سبک و فکر خویش آزاد است/ عدالت شاهِ ارزشهاست/ در آن جایی که مُلکش جای فرصتهاست/ یدِ منفورِ مخلوقی/ چنین گستاخ و بی شرمانه می سوزد کتابت را/ نمی دانند جای امنِ این آیات/ درونِ صفحه های خشکِ کاغذ نیست/ درختِ سبزِ عالم را نمی بینی ؟/ مگر هر شاخه اش الله اکبر نیست ؟/ زمین گريان شده انگار/ و من در گوشه ی تاریكی از افکار/ تنم بی روح و پر زنگار/ که چنگِ سرخِ بی مفتولِ عادت را/ چگونه ساز باید گفت/ و آیا می توان دلزخم ها را شست ؟/ از این عالمفریبی ترکِ عادت گفت ؟

alizard
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 35
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 خرداد 1389, 6:24 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط alizard » شنبه 8 آبان 1389, 5:12 pm

نامه وزير آموزش و پرورش به رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس

وزير آموزش و پرورش طي نامه‌اي به رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي به اظهارات اخير دكتر عباسپور تهراني فرد پيرامون دانشجويان مراكز تربيت معلم پاسخ داد.




به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، دكتر حميدرضا حاجي بابايي در اين نامه ضمن تشريح موانع قانوني موجود در استخدام دانشجويان مراكز تربيت معلم از جمله عدم تخصيص رديف استخدامي، عدم وجود منابع مالي كافي و موانع موجود در قانون مديريت خدمات كشوري خواستار رفع اين موانع و اصلاح قوانين در اين خصوص شد.

وزير آموزش و پرورش همچنين در اين نامه ضمن تاكيد بر احياي مراكز تربيت معلم خواستار آن شد كه در اين خصوص مواردي چون :ورود دانشجو با رعايت تمام ضوابط تربيت معلم از قبيل رديف استخدامي، كمك هزينه دانشجويي، رفع مشكل خدمت سربازي و نيز برطرف كردن موانع موجود در قانون مديريت خدمات كشوري از قبيل شرايط سن، مدرك دانشگاهي و ... براي استخدام كه نيازمند تصويب قانون است؛ مورد توجه قرار گيرد.

متن كامل نامه‌ي حاجي بابايي به دكتر عباسپور تهراني فرد به شرح زير مي‌باشد:

برادر گرامي جناب آقاي دكتر عباسپورتهراني فرد

رييس محترم كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي

با سلام

درخصوص مصاحبه اخير جنابعالي پيرامون دانشجويان مراكز تربيت معلم ضمن تقدير از توجه شما لازم است مواردي را جهت روشن شدن موضوع و تلاش در جهت رفع مشكلات اين دانشجويان عزيز به استحضار برسانم :

در سال 1387 تعداد 8000 نفر دانشجو در مراكز تربيت معلم مشغول به تحصيل شده اند كه درخواست استخدام دارند ، اين در حالي است كه براساس مواد متعددي از قانون مديريت خدمات كشوري به ويژه ماده 42 كه شرايط عمومي استخدام در دستگاه هاي اجرايي را بيان كرده است ، داشتن حداقل بيست سال تمام ، انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني براي مردان و دارا بودن مدرك تحصيلي دانشگاهي از جمله شرايط عمومي استخدام مقرر گرديده است .

حال آنكه زماني كه اين افراد در اين مراكز پذيرفته مي شوند تا مدرك دانشگاهي اخذ نمايند ، عموماً داراي سن كمتر از بيست سال تمام مي باشند به علاوه ماده 127 در اين قانون نيز كليه قوانين و مقررات مغايررا لغو نموده است ،.

در نتيجه با تصويب قانون مديريت قانون متعهدين به خدمت آموزش و پرورش كه مبناي جذب و تأمين نيروي مورد نياز آموزش و پرورش بوده منسوخ گرديده است بنابراين بكارگيري اين افراد در شرايط فعلي به دليل موانع فوق مشكل خواهد بود.

بي ترديد چنانچه آموزش و پرورش مبادرت به جذب دانشجو آزاد از جمله 22000 نفر دانشجو نمايد و اين افراد بصورت آزاد و بدون امكان سپردن تعهد آن هم در رشته هايي چون آموزش ابتدايي ، استثنايي ، پرورشي ، و ... كه زمينه جذب آنها منحصراً ويا عموماً در آموزش و پرورش ممكن است ،ولي امكان جذب و استخدام آنها با توجه به موانع ذكر شده نباشد و صرفاً ايشان دراين رشته ها تحصيل و رها شوند ،اين به منزله تباه كردن آينده و سرنوشت اين عزيزان است .

بدون شك اين وزارت و شخصاً علاقمند به فراهم كردن زمينه تحصيل و در نهايت جذب و استخدام آنها و حتي ساير داوطلبان و علاقمندان به تحصيل در مراكز تربيت معلم و رشته هاي دبيري هستم، ولي همان گونه كه بيان شد موانعي جدي چون عدم تخصيص رديف استخدامي ، منابع مالي كافي و از همه مهمترعدم جواز قانوني كه در اثر تصويب قانون مديريت خدمات كشوري حادث گرديده است كه امكان اين امر را فراهم نمي كند ،.

استحضار داريد در سالهاي گذشته حدود 8000 نفراز جوانان عزيز و با انگيزه كه مي توانستند در بهترين دانشگاهها پذيرش شوند فقط به اميد استخدام با وعده اينكه در صورت امكان و نياز 50 درصد آنها جذب مي شوند؛ در اين مراكز ثبت نام كرده اند. ولي در حال حاضر امكان بكارگيري آنها با عنايت به مطالب فوق مقدور نيست .

اگر چه اينجانب حداكثر تلاش خود را بكار خواهم گرفت تا از طريق قانون مشكل اين عزيزان مرتفع‌شود، ولي واقعيت اين است‌كه به سرنوشت‌وآينده اين‌افراد و خانواده هاي ايشان كه با اميد هايي وارد اين مراكز شده است بي توجهي شده است .

بي ترديد از جنابعالي نيز انتظار است حداكثر تلاش خود را مصروف فرموده تا شرايط بكارگيري فارغ التحصيلان پيشين و دانشجويان در حال تحصيل مهيا و شرايط تحصيل داوطلبان و علاقمندان به اين مراكز پس از اصلاح قوانين حاكم فراهم شود.

شايان ذكراست آموزش و پرورش در حال حاضر ناگزير به ثبت نام بعضي از فرهنگيان علاقمند به ارتقاي سطح علمي در اين مراكز است. زيرا براي اين گروه از داوطلبان نگراني هاي موصوف وجود ندارد و مشكل نظام وظيفه نداشته، و در استخدام آموزش و پرورش هستند .

خلاصه اينكه اگر منظوراين است كه دانشجوياني كه شما فرموديد براي مراكز تربيت معلم پذيرش شوند و رشته هاي مختلف معلمي را بياموزند ورها شوند و هيچ تعهدي هم نسبت به آنها براي استخدام نباشد نتيجه اش هم خسران براي نظام تعليم و تربيت و هم دانشجويان عزيزي است كه آينده آنها تباه خواهد شد . ولي چنانچه منظور اين باشد كه پذيرش دانشجو صورت پذيرد ،و تعهد استخدام هم انجام شود ، در آن صورت به تعداد آنان نياز به رديف استخدام براي ورود و پرداخت حقوق در دوران دانشجويي و رفع مشكل قانوني كه بيان گرديده است مي باشد .



نتيجه اينكه به نظر مي رسد هيچ راهي جز احياي مراكز تربيت معلم با ويژگيهاي ذيل نمي باشد :

1- توجه ويژه به اساتيد مراكز تربيت معلم و همترازي آنان با اساتيد ساير دانشگاهها

2- ورود دانشجو با رعايت تمام ضوابط تربيت معلم از قبيل رديف استخدامي ، كمك هزينه ، دانشجويي ، رفع مشكل خدمت سربازي و نيز برطرف كردن موانع موجود در قانون مديريت خدمات كشوري از قبيل شرايط سن ، مدرك دانشگاهي و .... براي استخدام كه نيازمند تصويب قانون مي باشد .

اميد است با پيگيري هاي مشترك بتوانيم راه احياي تربيت معلم كه درطول 10 ماه گذشته كارشناسي آن در يك كارگروه ويژه با حضور صاحبنظران تعليم و تربيت طي گرديده است و نيز طرحي كه در مجلس شوراي اسلامي يك فوريت آن به تصويب رسيده است، مراحل تصويب خود را طي نمايد .

http://medu.ir/IranEduThms/medu2/cntntp ... rcid=53634

ferizhand
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 31
تاریخ عضویت: شنبه 3 مهر 1389, 5:55 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط ferizhand » شنبه 8 آبان 1389, 6:57 pm

سلام.منم با نظر آقا مجید موافقم.منم در پست های قبلی گفتم هرچقدر فشار از طرف ما بیشتر باشه احتمال موفقیت ما برای کامل برگرداندن ظرفیت ها هست. منم از اینجا امادگی خودم و تعداد زیادی از دوستانم رو اعلام میکنم و هر موقعه قراری بود من و دوستانم پا هستیم.فقط کلام آخر من:

فشار+اعتراض=موفقیت ما در برگرداندن ظرفیت

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » دوشنبه 10 آبان 1389, 8:56 pm

سلام
ضمن عضر خواهی از آقای alizard باید بگم ما رفتیم مجلس و بهمون گفتن از نظر قانونی و پیگیری فقط باید از طریق آقای مشایی و جناب آقای عباس پور اقدام کنیم و دیگر اقدام دیگری لازم نیست. ولی ما امروز رفتیم نمایشگاه مطبوعات و تونستیم کار کردیم. ما پیگیری هامون رو ادامه می دیم. در رابطه با فایل صوتی باید بگم تصمیم نمایندگان بر این شد که این اتفاق فعلا نیفته ولی من دارم سعی می کنم راضیشون کنم که هم تصویر نامه ها + تمام مستندات + فایل های صوتی و تصویری رو روی سایت بزارم.
در رابطه با تجمع باید بگم که دوستان که بسیار سرد شدن و قضیه رو تمام شده می بینن. ولی سعی می کنیم یع برنامه ای بزاریم. امروز نماینده های دانشکده شریعتی هم برای تجمع پیشنهاد هایی داشتن.
تا ببینیم چه می شود ...

لاجوردی
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 17
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 تیر 1389, 3:39 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط لاجوردی » سه‌شنبه 11 آبان 1389, 4:28 pm

با سلام دوستان 20:30 پریشب نشون داد سه تا موسسه غیرانتفاعی رو که به خاطر بی کیفیتی تعطیل شدن . اگر همینطور پیش برن فکر کنم برای تکمیل ظرفیت یه موسسه غیر انتفاعی هم باقی نمونه. چون اکثر غیرانتفاعی ها بی کیفیت و در پایین ترین سطح آموزشی قرار دارن.

nrpbia4343
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 7 شهریور 1389, 4:28 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط nrpbia4343 » پنج‌شنبه 13 آبان 1389, 10:23 pm

سلام

روز یک شنبه 89/8/16 ساعت 10 صبح تجمعی مترکز به منظور اعتراض به حذف ظرفیت های کنکور کاردانی به کارشناسی و اعلام ظلم و بی احترامی که به همه ی ما شده در مقابل نهاد ریاست جمهوری صورت می گیرد.
به همه اطلاع دهید.

نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور واقع است. با مترو: ایستگاه حر و با 2 دیقه پیاده روی می رسین پاستور. به همین راحتی. امیدوارم همه اینجا خودشونو نشون بدن.
آخرین ویرایش توسط nrpbia4343 در شنبه 15 آبان 1389, 7:45 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.

ferizhand
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 31
تاریخ عضویت: شنبه 3 مهر 1389, 5:55 pm

Re: تجمع وسیع دانشجویان کاردانی به کارشناسی

پست توسط ferizhand » پنج‌شنبه 13 آبان 1389, 10:58 pm

سلام آقای nrpbia4343 من هم حتما در این اعتراض به همراه دوستانم شرکت میکنم.

قفل شده