اطلاعیه ثبت نام دانشجویان پارسال
قابل توجه دانشجويان محترم جديد الورود كارشناسي ناپيوسته 91
ضمن تبريك و خير مقدم براي شما پذيرفته شدگان گرامي، خواهشمند است اطلاعيه ذيل را به دقت مطالعه و بر اساس آن ثبت نام اينترنتي به عمل آوريد. تاريخ مراجعه حضوري و تحويل مدارك شما به دانشگاه توسط سامانه آموزش بعد از ثبت نام اينترنتي تعيين و اعلام خواهد شد. زمان پذيرش اينترنتي از روز پنجشنبه 13/07/1391تا روز جمعه 14/07/1391 مي باشد و لازم به توضيح است كه ثبت نام اينترنتي الزامي است و زمان آن غير قابل تمديد مي باشد.
- آدرس سامانه آموزش:
http://golestan.znu.ac.ir
- نام عبور ورودیهای مهر: شماره داوطلب +U911 ( مانند: U911205412 )
- كلمه عبور: كد ملي: ( توجه داشته باشيد در صورت عدم وجود كد ملي، شماره شناسنامه و در صورت عدم وجود شناسنامه شماره گذرنامه و در صورت عدم وجود آن نيز از شماره داوطلبي استفاده نماييد.)
بعد از ورود به سيستم ابتدا نام عبور و كلمه عبور را تغيير داده و سپس گزينه پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود را از مسير زير انتخاب نماييد.
مسير گزينه مربوطه: منوي كاربري - آموزش - دانشجو - پذيرش غير حضوري دانشجويان - پذيرش غير حضوري دانشجوي جديدالورود
پس از ورود به سيستم فرم هاي مربوطه بايد با دقت كامل تكميل شده و برخي از مدارك مورد نياز Up load گردد. لازم است برخي از فرم ها و تعهدنامه ها حسب مورد توسط دانشجو چاپ گرديده. تكميل و امضا شده و به هنگام مراجعه حضوري به مسئول مربوط تحويل گردد.
مدارك لازم قبل از مراجعه با سامانه آموزش براي پذيرش اينترنتي:
1- فايل اسكن شده از كارت پايان خدمت يا معافيت يا برگه اعزام به خدمت
2- فايل اسكن شده از صفه اول شناسنامه
3- فايل اسكن شده از صفحه توضيحات شناسنامه در صورت داشتن توضيحات
4- فايل اسكن شده از صفحه پشت و رو كارت ملي
5- فايل اسكن شده از مدرك فوق ديپلم يا نامه از موسسه و دانشگاه قبلي
6- فايل اسكن شده از ريز نمرات فوق ديپلم
7- تعيين نياز يا عدم نياز به خوابگاه صرفا جهت بررسي تعداد متقاضي (اعلام نياز تعهد براي دانشگاه ايجاد نمي كند)
توضيح: (حداكثر ظرفيت فايل اسكن شده مي بايست kb 256 با فرمت jpg يا gif مي باشد)
مراحل انجام ثبت نام در سايت:
1- تعيين وضيعت نظام وظيفه و تكميل فرم نظام وظيفه براي برادران
2- کامل نمودن فرمهای اطلاعات دانشجو ، بستگان ، معرفین ، فعالیتهای شغلی و اجتماعی و سفرهای خارجی
3- Up load فايل هاي اسكن شده
4- چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو (الزامی) (گزارش 1800)
5- تكميل جدول مشخصات دانشجو و چاپ و تحويل آن به هنگام مراجعه حضوري
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوري:
1- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه برادران را مشخص كند
2- عكس 6 قطعه پشت نويسي شده
3- اصل شناسنامه و اصل كارت ملي
4- ارائه اصل مدارك فوق ديپلم يا نامه فارغالتحصيلي از موسسه و دانشگاه دال بر فارغالتحصيلي تا 31/6/91 يا 30/11/91 باشد
5- ارائه اصل ريز نمرات فوق ديپلم
6- ارائه كپي فرم نظام وظيفه بعد از امضا ومهر دانشگاه وارائه اصل فرم به پليس +10.
7- واريز مبلغ يكصد هزار ريال (ده هزار تومان) از بابت تغذيه به حساب 2178622501004 بانك ملي شعبه مركزي قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي در وجه دانشگاه و ارائه اصل فيش مربوطه در روز ثبت نام به واحد تغذيه (امور دانشجويان). (مشخصات كامل در پشت فيش درج شود)
ايام ثبت نام حضوري : در زمان ثبت نام اینترنتی به اطلاع دانشجو خواهد رسید
فقط این مدارک رو دانشگاه به ما نداده...
5-فايل اسكن شده از مدرك فوق ديپلم يا نامه از موسسه و دانشگاه قبلي
6- فايل اسكن شده از ريز نمرات فوق ديپلم