اعتراض به انحلال شمسی پور رسانه ای شد

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازید

مدیران انجمن: Parsian، rosa_127، Moh3n II، مدیران

قفل شده
آواتار کاربر
Moh3n II
کاربر ویژه بخش فیلم و سینما
کاربر ویژه بخش فیلم و سینما
پست: 6572
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 تیر 1389, 9:10 pm
محل اقامت: پونک
تماس:

اعتراض به انحلال شمسی پور رسانه ای شد

پست توسط Moh3n II » سه‌شنبه 7 شهریور 1391, 1:46 pm

خبر انحلال شمسی پور رسانه ای شد

میلاد حبیبی مسئول بسیج حوزه دانشجویی شهید شمسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مشکلات صنفی این دانشکده از جمله عدم جذب دانشجو در ترم جدید تا طرح انتقال اتاق مجموعه تشکل‌ها به جنب موتورخانه و طبقه 2- مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد کرده است.

حبیبی گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای قبل از این زیر نظر وزارت آموزش و پرورش بود اما بودجه کمی که این وزارتخانه به دانشگاه اختصاص می‌داد و البته مشکلاتی که در اعتبار مدارک این دانشگاه وجود داشت، نهایتا به تجمع دانشجویان مقابل مجلس شورای اسلامی منجر شد که مجلس نیز انتقال دانشگاه از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم را تصویب کرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: امروز موقعیت خوب مکانی دانشکده شهید شمسی‌پور باعث شده است تا مسئولان دانشگاه فنی حرفه‌ای به این فکر بی‌افتند که ساختمان اداری خود را به تدریج به دانشکده شهید شمسی‌پور منتقل کنند.

مسئول بسیج حوزه دانشجویی شهید شمسی‌پور ادامه داد: اکنون طبقه سوم دانشکده که کلاس‌ها در آن برگزار می‌شود، تقریبا تخلیه شده و تحویل بخش اداری شده است. در این طبقه یک اتاق وجود دارد که مخصوص تشکل‌های مختلف فعال دانشکده نظیر بسیج و انجمن است و قرار است دفتر بسیج را به طبقه 2- و جنب موتورخانه دانشکده منتقل کنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه دفتر بسیج را پس از 15 سال حضور در بدنه دانشجویان تخلیه نخواهیم کرد، اظهار داشت: لازمه حیات یک تشکل دانشجویی این است که همراه دانشجویان باشد و با بدنه دانشجویی در ارتباط باشد اما مکان جدیدی که برای تشکل‌ها در نظر گرفته شده است از نظر رفت و آمد دانشجویان و سطح ارتباط با آن‌ها، صفر است.

وی افزود: به نظر می‌رسد مسئولان دانشگاه قصد دارند دانشکده شهید شمسی‌پور را به کلی تعطیل و آن را به ساختمان اداری شهید شمسی‌پور تبدیل کنند چراکه در ترم جدید شاهد این هستیم که ورودی مقطع کاردانی و کارشناسی دانشکده به صفر رسیده است و دانشجویان جدید قرار است به دانشکده انقلاب منتقل شوند.

آواتار کاربر
Meti
کاربر متوسط
کاربر متوسط
پست: 264
تاریخ عضویت: چهارشنبه 15 مهر 1388, 7:12 pm
محل اقامت: tabriz
تماس:

Re: اعتراض به انحلال شمسی پور رسانه ای شد

پست توسط Meti » سه‌شنبه 7 شهریور 1391, 8:32 pm

با اینا هیچ اتفاقی نمیوفته
فنی 2 تبریز-> ucna -> ؟

hosseinakb
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 72
تاریخ عضویت: جمعه 11 شهریور 1390, 4:32 pm
محل اقامت: karaj
تماس:

Re: اعتراض به انحلال شمسی پور رسانه ای شد

پست توسط hosseinakb » یک‌شنبه 9 مهر 1391, 8:50 pm

منحل شده الانشم ! این ترم اونایی که قبول شدن باید برن میدون امام حسین
Die like an explode ,maybe people in other planets will see you even after your death

قفل شده