آیا میشود که در سربازی درس خواند؟؟؟؟؟

این بخش مختص کسانی است که خود را برای کنکور آماده میکنند ( مشاوران این بخش از رتبه هایی برتر کنکور در سالهای گذشته هستند )

مدیر انجمن: rosa_127

قفل شده
ehsan larti
پست: 1
تاریخ عضویت: دوشنبه 29 خرداد 1391, 6:09 pm

آیا میشود که در سربازی درس خواند؟؟؟؟؟

پست توسط ehsan larti » دوشنبه 29 خرداد 1391, 6:28 pm

سلام.من 10 روز دیگه کنکور دارم و به کلی انگیزه مو برای شرکت تو کنکور ریاضی از دست دادم و میخوام برای سال آینده که سربازم برنامه ریزی کنم که تو رشته ی داروسازی قبول بشم. لطفا راهنمایی کنید که میشه تو سربازی درس بخونم؟؟؟ همچنین بگید که من اگه 6 ماه دیگه برم سربازی میتونم تو کنکور 93 شرکت کنم؟؟

آواتار کاربر
ncs2008
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 78
تاریخ عضویت: چهارشنبه 9 شهریور 1390, 10:29 am
محل اقامت: کرج سیتی
تماس:

Re: آیا میشود که در سربازی درس خواند؟؟؟؟؟

پست توسط ncs2008 » جمعه 2 تیر 1391, 3:49 pm

ehsan larti نوشته شده:سلام.من 10 روز دیگه کنکور دارم و به کلی انگیزه مو برای شرکت تو کنکور ریاضی از دست دادم و میخوام برای سال آینده که سربازم برنامه ریزی کنم که تو رشته ی داروسازی قبول بشم. لطفا راهنمایی کنید که میشه تو سربازی درس بخونم؟؟؟ همچنین بگید که من اگه 6 ماه دیگه برم سربازی میتونم تو کنکور 93 شرکت کنم؟؟
سلام.
برای اینکه بتونی تو سربازی درس بخونی به موارد مختلفی بستگی داره از همه مهم تر اینکه کجا و در چه یگانی خدمت کنی(خیلی مهمه) و دومین موردم که خیلی مهمه بستگی به انگیزه و استوار بودن و تلاش بسیار شما دارد.ولی ممکنه برنامه تان اونگونه که انتظار داشتین نشه و باید نحوه درس خوندن و برنامه خودتون رو با شرایط خدمت وقف دهید.در دوران خدمت ما کسانی بودند مه خواندن برای کنکور و قبول شدن و این را بگم اوایل خدمت شاید خیلی مشکل باشه ولی بعد از 7-8 ماه خیلی بهتر می تونید برنامه ریزی کنید.در ضمن برای شرکت در کنکور منعی ندارد و شما می توانید 1-2 روز مرخصی بگیرید و سرجلسه کنکور حاضر شوید و در هر ضمان که قبول بشید می توانید خدمت را توقف و به تحصیل ادامه دهید.موفق باشید
یک کیلو باش ولی مرد باش.نیم کیلو باش ولی آدم باش

قفل شده