معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

در این بخش دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای مختلف، به معرفی دانشگاه خود خواهند پرداخت

مدیر انجمن: مهيار

قفل شده
آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:25 pm

سلام

با توجه به این که تا چند روز دیگه دوستان باید انتخاب رشته انجام بدن ، گفتم شاید معرفی امکانات و خدمات ارائه شده در دانشگاه صدرا خالی از لطف نباشه
امیدوارم بتونم کمک کوچکی به دوستان بکنم

موفق باشید
آخرین ویرایش توسط DrXoX در یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 2:02 pm، در مجموع 2 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:43 pm

سخنی با دانشجویان این موسسه:

ضمن خیر مقدم ، با توجه به این که موسسه به لحاظ معنوی و علمی اهدافی را دنبال می نماید که امید است با یاری خداوند متعال حاصل آن موفقیت و سربلندی شما عزیزان باشد که سرمایه های ارزشمند کشور و موسسه می باشید. انتظار دارد حداقل های زیر توسط شما دانشجویان فهیم به دقت رعایت گردد.

1-رعایت کامل شئونات و شعائر اسلامی در آداب، رفتار، گفتار، لباس و غیره و رعایت کامل حدود اسلامی در روابط دختر و پسر
2-رعایت ادب، خوشرویی و متانت رفتار با اساتید، مسئولان و کادر موسسه در هر شرایط با درک همه محدودیت هایی که موسسه با آن روبروست.
3-جدیت در فراگیری علوم به طوری که اساتید با تمام وجود آن را تحسین نمایند
4-دقت، مسئولیت پذیری ، کار جمعی ، سرعت، خلاقیت،و فداکاری در قالب کار کلاسی
5-برنامه ریزی شخصی در جهت بالا بردن راندمان یادگیری
6-عادت به مطالعه و تحقیق برای کسب آخرین یافته های علمی در درس مربوطه
7-رعایت نظم در محیط موسسه
8-حضور به موقع در کلاس درس، امتحان و غیره
9-حفظ جو سالم توام با همکاری و تفاهم در کلاس و موسسه
10-حفظ حرمت علم و عالم در هر شرایط و توصیه به یکدیگر
11-کار مستمر در طول ترم از طریق مطالعه و حل تمرین و رفع اشکال با سوال از اساتید
12-تقویت زبان انگلیسی برای استفاده از منابع علمی خارجی
13-تقویت توانایی استفاده از کامپیوتر، نرم افزارها و اینترنت به روشهای گوناگون
14-رعایت و حفظ حقوق دیگران

به لحاظ رعایت مقام و شان دانشگاه و محیط های آموزش و حفظ شئونات اسلامی و دانشجوئی رعایت موارد ذیل الزامی است

همراه داشتن کارت دانشجویی
رعایت پوشش مناسب برای آقایان و حجاب کامل اسلامی برای خانم ها و حفظ سادگی ظاهر
عدم پارک ماشین در مقابل منازل همسایه و مدارس همجوار
خاموش نگه داشتن ضبط ماشین
عدم تجمع دختر و پسر در محوطه اطراف دانشگاه
عدم حضور دختر و پسر در ماشین های در حال پارک
عدم کشیدن سیگار در محوطه دانشگاه
آخرین ویرایش توسط DrXoX در یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 1:30 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:45 pm

واحد آموزش

واحد آموزش در موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا) واحدی است که همه امور آموزشی مربوط به دانشجویان از قبیل نام نویسی، انتخاب واحد،انجام امتحانات،جمع آوری نمرات و اعلام نتایج را بر عهده دارد و خدمات زیر را ارائه می نماید:

الف)صدور گواهی دانشجویی
ب)صدور معرفینامه کارآموزی یا کارورزی
ج)رسیدگی به کلیه درخواستهای دانشجویان

کلیه دانشجویان در هر ساختمان می بایست جهت تهیه هر کدام از موارد الف و ب به واحد انتشارات مراجعه نموده و فرم مخصوص را دریافت نمایند. به فرمهای تکمیل و ارائه شده به آموزش بعد از مدت زمانی که از سوی آموزش تعیین می گردد ، پاسخ داده می شود

تذکر1- موسسه دارای سه ساختمان آموزش می باشید
دانشجویان برای دریافت خدمات آموزشی می توانند به واحد آموزش مستقر در ساختمان مربوط به رشته خود مراجعه نمایند
لازم به ذکر است برحسب ضرورت و بنا بر تصمیم موسسه تعدادی از کلاسها در ساختمان دیگر برگزار می گردد

اداره آموزش از پذیرفتن در خواستهای شما عزیزان غیز از ساعات و روزهای تعیین شده معذور می باشد

سخنی با شما عزیزان

الف)آدرس وب سایت موسسه www.sadra.ac.ir می باشد. کلیه دانشجویان می توانند جهت اطلاع از کلیه اطلاعیه ها و اخبار موسسه به وب سایت موسسه مراجعه و از آخرین اخبار و اطلاعات موجود آگاهی یابند.

ب)نظر به این که ارتباط اداره آموزش و دانشجویان از طریق تابلوی اعلانات نیز می باشد، به همین منظور موسسه برای هر رشته به تفکیک یه تابلو که در آن عنوان گروه ذکر گردیده است را در نظر گفته است.
لذا خواهشمند است روزانه تابلوی گروه خود را مطالعه نمائید چرا که کلیه کلاسهای فوق العاده و عدم تشکیل بعضی از کلاسها ، تاریخ برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم و... از طریق تابلوها اعلام می گردد
ج)همچنین آگهی های کلی(دریافت کارت دانشجویی،کارنامه هر نیمسال و غیره) علاوه بر تابلوهای هر گروه از طریق تابلوی عمومی آموزش نیز به اطلاع شما عزیزان می رسد. خواهشمند است فقط در تاریخهای ذکز شده در آگی ها به آموزش مراجعه نمائید

د)از آنجا که داشتن کارت دانشجویی به منزله معرفی شما می باشد در نگهداری آن کوشا باشید.اگر کارت دانشجویی خود را به هر دلیل گم نمودید، ظرف یک هفته به واحد انتشارات مراجعه کرده و فرم کارت المثنی دریافت نمائید.پس از تائید فرم در یکی از دفاتر اسناد رسمی و پرداخت 100000 ریال به حساب موسسه و یک قطعه عکس به آموزش مراجعه نمائید.

ساعات مراجعه
شنبه لغایت چهارشنبه
8 صبح الی 14 بعدازظهر

د)اداره آموزش از ارائه هر گونه کپی و اصل مدارک تحصیلی به دانشجویان معذور می باشد. لذا خواهشمند است قبل از تحویل مدارک به آموزش از کلیه مدارک یک نسخه کپی تهیه نمائید و نزد خود نگه دارید.
ه)لازم به ذکر است فرمهایی که در زیر اعلام گردیده است در واحد انتشارات موجود می باشد. از مراجعه به اداره آموزش جهت دریافت این فرمها خودداری نمائید
-فرم انتخاب پروژه
-فرم انتخاب واحد
-فرم حذف و اضافه
-فروم درخواست دانشجو
-فرم درخواست کارورزی
-فرم درخواست کارآموزی
-فرم اعتراض نمرات پایان ترم
-فرم درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل
-فرم های مربوط به تطبیق واحد
-فرم های مربوط به فارغ التحصیلی
ی)دانشجویانی که در روز ثبت نام به صورت مشروط ثبت نام نموده اند می بایست کلیه کسری مدارک خود را تا یک ماه پس از شروع ترم به آموزش تحویل نمایندو در غیر این صورت از حضورشان در امتحانات پایان ترم ممانعت به عمل می آید.

خلاصه مقررات آموزشی

1-حداکثر مدت مجاز دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته 6 نیمسال و کارشناسی پیوسته 12 نمیسال تحصیلی است.
2-زمان ثبت نام، آغاز دوره ها ، حذف و اضافه، حذف اضطراری و امتحانات طبق تقویم آموزشی است که هر ساله آگهی می شود.
3-حداقل تعداد واحدها در هر ترم 12 و حداکثر 20 واحد است
4- در صورت کسب معدل 17 و یا ترم آخر فارغ التحصیلی اخذ تا 24 واحد ممکن است.
5-حداکثر واحد انتخابی در دوره تابستان 6 واحد بوده و نیمسال تحصیلی نیز محسوب نمی شود.
6-غیبت مجاز در هر درس 4/16 است.
7- غیبت غیر موجه در امتحان پایان ترم نمره صفر منظور می شود
8- حداقل نمره قبولی در هر درس 10 است.
9- اگر میانگین نمرات دانشجو در هر ترم کمتر از 12 باشد، دانشجوی مشروط محسوب شده و در ترم بعد حدکثر مجاز به انتخاب 14 واحد است.
10- د صورت مشروطی در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در دو نیمسال متوالی یا متناوب و در دوره کارشناسی پیوسته 3 نیمسال متولی یا متناوب یا چهار نیمسال متناوب باشد منجر به محرومیت از تحصیل خواهد شد.
11- معدل کل جهت فارغ التحصیلی باید حداقل 12 باشد.
12-مرخصی تحصیلی در دوره کاردانی و کارشناسی ناپیوسته حداکثر دو نیمسال متوالی یا متناوب بوده و جزء حداکثر مدت مجاز تحصیل محسوب خواهد شد.
13-دروس هر دوره و تعداد واحدها و ارتباط آنها از نظر پیش نیاز و هم نیاز مطابق نموداری است که برای هر رشته مشخص شده است.
14- در صورتی که تنها یک درس در ترم آخر مانده باشد دانشجو می تواند درس را به صورت مراجعه به استاد بگذراند. لازم به ذکر است واحد مذکور می بایست در یک نمیسال جدید انتخاب گردد.
15-کلیه دانشجویان ملزم به ارائه کارت دانشجویی خود در امتحانات بوده و بایستی شئونات امتحانات را رعایت نمایند در صورت عدم رعایت با آنان طبق مقررات رفتار خواهد شد.
16-در صول امتحانات پایان ترم صرفا گواهی پزشکی دانشجویانی توسط شورای آموزشی پذیرفته خواهد شد که در زمان برگزاری امتحان بستری بوده و قبل از شروع امتحان آدرس دقیق محل بستری شدن خود را برای عیادت نمایندگان موسسه از ایشان به اطلاع آموزش برسانند.
17-برای اطلاع از جزئیات بیشتر به دفترچه خلاصه مقررات آموزشی مراجعه نمائید.

ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور

دانشجویان سال دوم دوره کاردانی که میانگین کل نمرات درسهای گذردانده شده آنها تا پایان نمیسال چهارم تحصیلی حداقل 18 باشد و ثانیا نفر اول دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور

دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که حداکثر در 8 نیسمال فارغ التحصیل گشته و دارای حداقل معدل 17 بوده و جز ده درصد برتر دانشجویان هم دوره و هم ورودی خود باشد

و دانشجوی رتبه اول دوره کارشناسی ناپیوسته بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود که تا پایان نمیسال چهارم تحصیلی حداقل17 باشد.
آخرین ویرایش توسط DrXoX در یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 1:29 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:45 pm

ضوابط اجرایی کتابخانه

معرفی

کتابخانه تخصصی موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین(صدرا) که در ساختمان شماره 1 واقع می باشد با هدف کمک به پیشبرد آموزش و پژوهش در سال 1380 هم زمان با تاسیس موسسه کار خود را آغاز کرد.
هم اکنون کتابخانه با مجموعه ای از کتب،نشریات و منابع دیداری-شنیداری در گروههای آموزشی عمران،کامپیوتر،برق،آمار جهت استفاده اساتید و دانشجویان مشغول به کار می باشد.
کتابخانه به صورت سیستم باز در سه بخش مخزن، سالن مطالعه خواهران و برادران در حال بهره برداری می باشد.
مجموعه کتابخانه

کتب فارسی==>8413 جلد
کتب لاتین==>3980 جلد
نشریات==>120عنوان
فیلمهای آموزشی==>275 عنوان
لوح فشرده==>200 عنوان

شرایط عضویت کتابخانه

کلیه دانشجویان موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین(صدرا) در هنگام ثبت نام در موسسه می توانند به عضویت کتابخانه تخصصی موسسه در بیایند.

مدارک لازم جهت عضویت

1-یک قطعه عکس
2-تکمیل فرم عضویت کتابخانه
کارت کتابخانه حداکثر یک ماه بعد از تحویل مدارک آماده می گردد.

مجموعه سازی کتابخانه

مجموعه کتابخانه با توجه به نیاز درسی دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی تهیه و گردآوری می شود. انتخاب و گزینش کتابهای تخصصی مجموعه کتابخانه با نظر مستقیم اساتید و مدیران گروه انجام می گیرد. در عین حال کلیه پیشنهادات در مورد کتابها، فیلمهای آموزشی و لوح های فشرده در کمیته گزینش کتاب مورد بررسی قرار می گیرد و دانشجویان می توانند در صورت مشاهده کتاب مرتبط با اهداف کتابخانه ، آنرا معرفی نمایند تا نسبت به بررسی و تهیه آن اقدام گردد.

نحوه استفاده از کتابخانه

اطلاعات مربوط به کلیه کتب ، مجلات، جزوات، قیلم های آموزشی و لوحهای فشرده به صورت الفبایی عنوان در برگه دان فهرست شده است. این اطلاعات شامل نوع مدرک، عنوان،مولف،ناشر،تاریخ نشر،موضوعات مدرک و نیز شماره بازیابی آن در قفسه کتابخانه در کارت برگه ها آورده شده است. سیستم کتابخانه به صورت باز می باشد و اعضا می توانند با داشتن شماره بازیابی به قفسه ، رجوع و کتاب مورد نظر خود را به امانت بگیرند.

ضوابط و مقررات کتابخانه

1-فقط به دارنده کارت عضویت،کتاب و سایر مدارک امانت داده می شود.
2- زمان امانت کتاب یه هفته برای دانشجویان و دو هفته برای اساتید می باشدو در صورت روزرو نبودن، کتاب قابل تمدید است.
3-مدت امانت فیلم های علمی و لوح های فشرده برای اساتید و دانشجویان دو روز می باشد که در صورت رزرو نبودن قابل تمدید است.
4-جهت تمدید کتاب و مدرک دیگر همراه داشتن آن مدرک الزامی است.
5-منابع ، مرجع و مجلات امانت داده نمی شوند.
6-در صورت گم شده و یا آسیب دیدن کتاب و مدارک، امانت گیرنده موظف است نسخه ای از کتاب یا مدرک را تهیه کرده و به کتابخانه تحویل دهد.
7- دانشجو موظف است در صورت تاخیر در برگرداندن و یا تمدید کتاب و مدرک امانت گرفته شده، در ازای هر روز دیر کرد، مبلغ جریمه تعیین شده را به کتابخانه پرداخت نماید.
8-اگر با وجود اخطار کتابخانه در برگرداندن کتاب، تاخیر رخ دهد به ناچار کارت امانت گیرنده، باطل خواهد شد.
9-جهت امانت کتاب و سایر مدارک در هر نوبت اعضا می توانند حداکثر دو نسخه کتاب و یا یک نسخه فیلم و لوح فشرده به امانت بگیرند.
10-ارائه کارت عضویت در زمان تسویه حساب ضروری می باشد.
11-اعضا می بایست از آوردن لوزام شخصی به داخل مخزن جدا خودداری فرمایند.
12-رعایت سکوت در کتابخانه الزامی می باشد.
13-آوردن هر گونه موادر خوراکی یا نوشیدنی در مخزن و یا سالن های مطالعه ممنوع می باشد

شرایط استفاده از لوح های فشرده

حداکثر مدت استفاده از لوح های فشرده، دو روز می باشد.

مبالغ جرایم و هزینه های دریافت کتاب و مدارک دیگر

امانت لوح فشرده: هر روز 2000 ریال
دیر کرد لوح فشرده:هر روز 2000 ریال
دیر کرد کتاب:هر روز 500 ریال

ساعات کار کتابخانه

16-8 روزهای شنبه تا چهارشنبه
12-8 روز پنجشنبه
آخرین ویرایش توسط DrXoX در یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 2:00 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:46 pm

واحد آزمایشگاهها

نحوه ثبت نام در آزمایشگاه ها:

ثبت نام آزمایشگاه همانند تعیین کلاس سایر دروس می باشد و مطابق با قوانین آموزشی است.

نحوه کار در آزمایشگاهها

1-حضور به موقع در ساعت مقرر در محیط آزمایشگاه مربوطه الزامی است
2-پیش مطالعه آزمایش تعیین شده به منظور تسلط کامل به انجام آزمایش مورد نظر ضروری است.
3-رعایت نظم و ترتیب در انجام کار گروهی و مسئولیت پذیری در اجرای آزمایش مورد نظر
4-دقت در حفظ و نگهداری وسائل و دستگاههای آزمایشگاهی که در اختیار دانشجوست(در صورت بروز هر گونه خسارت به تجهیزات آزمایشگاهی که در آن سهل انگاری دانشجو محرز شود جبران آن بر عهده دانشجو می باشد)
5-داشتن نظم و ترتیب و زمانبندی دقیق جهت انجام آزمایش.
6-یاداشت نتایج بدست آمده از آزمایش به منظور تکمیل گزارش کار آزمایش مربوطه.
7-حفظ خونسردی در صورت بروز سانحه ای غیر قابل پیش بینی در محیط آزمایشگاه
8-توجه به نکات ایمنی نصب شده در محل آزمایشگاه و توصیه های ایمنی که توسط اساتید محترم مطرح می شود
9-تمیز و مرتب نگاه داشتن محیط آزمایشگاه و میز کار مربوطه و دستگاههای آزمایشگاهی (جابجایی تجهیزات و وسائل آزمایشگاهی ما بین آزمایشگاهها و سایر واحدها بدون هماهنگی غیر قابل پذیرش است)
10- دانشجویان موظفند گزارش کار خود را جلسه بعد از انجام آزمایش تحویل استاد مربوطه نمایند.

آزمایشگاههای فعال موسسه

در حال حاضر موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین(صدرا) دارای 19 آزمایشگاه می باشد

1و2 -آزمایشگاه الکترونیک

آزمایشگاه الکترونیک نیز در مهر ماه سال تحصیلی 83-82 تجهیز و راه اندازی شد و دانشجویان در آن شروع به فعالیت کردند. این آزمایشگاه در دو واحد مجزا به تفکیک رشته (برق الکترونیک و برق قدرت) ارائه می گردد. این آزمایشگاه در ساختمان شکاره 2 واقع است.

3و-4 آزمایشگاه مقدماتی برق

آزمایشگاه مقدماتی برق موسسه در دیماه 1381 راه اندازی شد. در این آزمایشگاه دانشجویان برطبق دستور کار مصوب، بستن انواع مدار،کار با دستگاههای الکترونیکی از قبیل مولتی مترهای آنالوگ و دیجیتال، منابع تغذیه AC ، DC و اسیلوسکوپ و سیگنال ژنراتور و LCR متر را فرا می گیرند.
این آزمایشگاه در دو واحد مجزا به تفکیک رشته (برق الکترونیک و برق قدرت) ارائه می گردد. این آزمایشگاه در ساختمان شکاره 2 واقع است.

5و6- آزمایشگاه اصول اندازه گیری

این آزمایشگاه در بهمن ماه سال تحصیلی 83-82 راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. در این آزمایشگاه دانشجویان با دستگاههای مختلف از قبیل آمپرمتر،کلمپی،وات متر و غیره آشنا شده تا بتوانند در آینده از آنها به نحوی مطلوب استفاده کنند.
این آزمایشگاه در دو واحد مجزا به تفکیک رشته (برق الکترونیک و برق قدرت) ارائه می گردد. این آزمایشگاه در ساختمان شکاره 2 واقع است

7و8- آزمایشگاه مدار

این آزمایشگاه در مهرماه سال تحصیلی 83-82 بر طبق برنامه مصوب تجهیز گردید.

این آزمایشگاه در دو واحد مجزا به تفکیک رشته (برق الکترونیک و برق قدرت) ارائه می گردد. این آزمایشگاه در ساختمان شکاره 2 واقع است

9 -آزمایشگاه AC وDC

این آزمایشگاه در مهرماه 83 به ظور مستقیم از کشور کره خریداری شد و موردد بهره برداری قرار گرفت. لازم به ذکز است که این آزمایشگاه برای رشته برق قدرت بسیار حائز اهمیت است. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

10-آزمایشگاه تکنیک پالس

این آزمایشگاه در بهمن ماه 83 تجهیز و برای ترم تابستانی 84-83 مورد بهره برداری قرار گرفت. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

11-آزمایشگاه دیجیتال

این آزمایشگاه نیز همزمان با آزمایشگاه تکنیک پالس راه اندازی شد. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

12-آزمایشگاه الکترونیک صنعتی

این آزمایشگاه از ترم تابستانی 83-82 در موسسه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

13-آزمایشگاه مدارات مخابراتی

این آزمایشگاه سال تحصیلی 86-85 در موسسه راه اندازی و مورد بهره بردای قرار گرفت. هدف از این آزمایشگاه آموزش روشهای انتقال پیام، طراحی مدارهای فرستنده و گیرنده، یادگیری مدولاسیونAM و FM و غیره می باشد. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

14-آزمایشگاه مخابرات

این آزمایشگاه در سال تحصیلی 85-84 در موسسه تجهیز و راه اندزی شد. هدف از این آزمایشگاه ساخت فرستنده و گیرنده های مخابراتی و روش های مدولاسیون مخابراتی می باشد. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 2 واقع است.

15-آزمایشگاه میکروپروسسور

این آزمایشگاه در سال تحصیلی 86-85 در موسسه تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت. هدف از این آزمایشگاه شناسایی امکانات و قابلیت های مختلف IC8051 و یادگیری نحوه برنامه نویسی این IC به عنوان یک پردازشگر ساده است.

16-آزمایشگاه بتن

این آزمایشگاه در تابستان 82-81 تجهیز و راه اندازی گردید. دراین آزمایشگاه دانشجویان کیفیت مصالح بتن و بتن ساخته شده را از نظر مکانیکی و شیمیایی بررسی می نمایند این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

17-آزمایشگاه مکانیک خاک

این آزمایشگاه برای ترم تابستانی 82-81 تجهیز و راه اندازی گردید. در آزمایشگاه مکانیک خاک نیز با تعیین درجه و طبقه بندی خاک،تعیین وضعیت کمی و کیفی تراکم و نفوذپذیری خاک تاثیر آنرا در پروژه های عمرانی بررسی می نمایند. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

18-آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط

آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط در سال تحصیلی 87-86 تجهیز و راه اندازی گردید. در این آزمایشگاه دانشجویان با بتن بعنوان مصالح پرورش یابنده و کسب مهارت لازم در نحوه ساخت و تولید آن از قبل پیش بینی شده و روشهای کنترل بتن و بتن های ویژه آشنا می گردند. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

19-آزمایشگاه مصالح ساختمانی
آزمایشگاه مصالح ساختمانی در سال تحصیلی 87-86 تجهیز و راه اندازی گردید. شناخت خواص و ویژگیهای شیمیایی، فیزیکی،و مکانیکی، کاربردی و آزمایشگاهی مصالح و مواد ساختمانی(ترد ، شکننده و ...) از اهداف این آزمایشگاه می باشد. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

20-آزمایشگاه مقاومت مصالح

آزمایشگاه مقاومت مصالح در سال تحصیلی 87-86 تجهیز و راه اندازی گردید. از اهداف این آزمایشگاه می توان به تعیین سختی فلزات ،مقاومت در مقابل ضربه و ... اشاره کرد.
آشنایی با وسائل اندازه گیری تغییر شکلها و آشنایی با آزمایشهای خستگی از دیگر برنامه های این آزمایشگاه است. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

21-آزمایشگاه فیزیک:

آزمایشگاه فیزیک(شامل فیزیک حرارت و فیزیک مکانیک) در سال تحصیلی 81-80 تجهیز و راه اندازی شده و هم اکنتون مورد بهره برداری قرار دارد.
موضوع آزمایشها بر طبق برنامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم انتخاب و اجرا می شود. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.

22-آزمایشگاه مدارهای منطقی
آزمایشگاه مدارهای منطقی موسسه در دیماه 1380 راه اندازی شد. در این آزمایشگاه دانشجویان بر طبق دستور کار تدوین شده ، علاوه بر شبیه سازی مدارها توسط ابزارهای تحلیل مدارهای الکترونیک ،مدارهای خود را روی بورد نصب می کنند و نتیجه عملکرد مدار را با آی سی هایی که به آنها تحویل داده می شود مشاهده می کنند. این آزمایشگاه در ساختمان شماره 1 واقع است.
آخرین ویرایش توسط DrXoX در سه‌شنبه 3 شهریور 1388, 5:44 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:47 pm

ضوابط اجرایی و مقررات سایت دانشگاه

معرفی

سایت کامپیوتر موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا) که در ساختمان شماره 1 واقع می باشد برای سرویس به دانشجویان در رشته های مختلف موسسه از سه بخش تشکیل شده است:

الف) اتاق فرمان
ب)سایت آزاد
ج)کارگاه کامپیوتر 1و2

الف)اتاق فرمان

این اتاق محل قرارگیری Switch ، Hub،Server و غیره می باشد. در این مکان مسئول سایت مستقر بوده و ورود کلیه افراد دیگر به آن ممنوع است.

ب)سایت آزاد

این سایت برای استفاده عموم دانشجویان موسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا) است. بر روی تمام سیستمهای سایت آزاد همه نوع نرم افزار نصب می باشد. دانشجویان می توانند بر طبق نیاز خود از آنها استفاده نمایند.
در صورت نیاز هر کدام از دانشجویان به یک نرم افزار خاصی که بر روی سیستم ها موجود نمی باشد، لازم است یک هفته قبل به مسئول سایت اطلاع داده شده تا در صورت امکان برنامه مورد نظر بر روی سیستم مشخص شده نصب گردد.

نحوه عضویت در سایت آزاد

1-دانشجویان ورودی هر ترم براساس رشته تحصیلی خود و برنامه زیر می توانند برای گرفتن UserName و Password شخصی خود در روزهای تعیین شده به مسئول سایت مراجعه نمایند.

2-مدت استفاده هر دانشجو در طول هفته 3 ساعت می باشد که می بایست در سه روز مختلف استفاده گردد.
3-برنامه هفتگی شنبه ها بر روی برد نصب می گردد. در طول هفته دانشجویانی که عضو سایت هستند می توانند ساعات استفاده خود را با ثبت کردن مشخصات فردی رزرو نمایند.

ج)کارگاه کامپیوتر

در کارگاه کامپیوتر کلاسهای عملی تمام رشته ها در مقاطعه کاردانی و کارشناسی برگزار می شود که برنامه کلاسی آن هر ترم تغییر می نماید. این برنامه جهت اطلاع دانشجویان بر روی برد نصب می باشد.

ساعات کار سایت

شنبه تا چهاشنبه 16-8
پنچشنبه 12-8

قوانین و مقررات سایت

-نحوه استفاده از اینترنت
-رعایت مقررات انضباطی
-نحوه ثبت نام اینترنتی

نحوه استفاده از اینترنت

در حال حاضر تمام سیستم های سایت آزاد به کمک دو خط ADSL به اینترنت متصل می باشد. دانشجویان عضو سایت می توانند در ساعاتی که سیستم رزرو نموده اند از آن استفاده نمایند استفاده از اینترنت محدود به Search علمی و Check Mail است

ممنوعیت های اینترنت

Download
chat
دیدن تصاویر و عکس های سینمایی

در صورت مشاهده هر یک از موارد فوق به مدت یک ماه از خدمات اینترنت محروم خواهید شد.

رعایت مقررات انضباطی

موارد تخلف انضباطی به شرح زیر است.

1-هک نمودن سیستم ها
2-خوردن خوراکی،نوشیدنی و چای در سایت
3-جابجا کردن Mouse و Keyboard
4-تغییرات Wallpaper ، Desktop
5-عوض کردن پسوردها و تعریف User
6-برهم زدن سکوت و آرامش سایت
7-دیدن فیلم حتی فیلم های مجاز
8-کار با انواع Game
9-جابجا کردن صندلی ها
10-بیش از دو نفر با یک سیستم کار کردن
11-رها کردن سیستم و یا روشن گذاشتن در پایان کار
12-Install و Unistall کردن نرم افزارها بدون هماهنگی با مسئول سایت
13-سایت کامپیوتر هیچ مسئولیتی در مورد ذخیره برنامه ها و پروژه های دانشجویان ندارد
14-خدمات پرینت و رایت CD در واحد انتشارات موسسه انجام می گیرد و ارائه خدمات در واحدهای موسسه امکان پذیر نمی باشد.
15-از آوردن میمان و همراه با سایت خودداری فرمائید
16-ورود کیس یا هر گونه قطعه سخت افزاری به موسسه ممنوع است در غیر این صورت عواقب آن به عهده خود دانشجو می باشد (جهت به همراه داشتن NoteBook هماهنگی با مسئول حراست و همچنین مسئول سایت الزامی است)

در صورت بروز هر یک از تخلفات انضباطی فرد خاطی به مدت یک ماه از کلیه خدمات سایت (اینترنت و...) محروم خواهد گردید. در مورد بند 1 علاوه بر محرومیت فرط خاطی به مدت یک ماه از خدمات سایت ،شورای انضباطی موسسه تصمیم گیری خواهد نمود

نحوه ثبت نام اینترنتی

آدرس وب سایت موسسه www.sadra.ac.ir می باشد.
کلیه دانشجویان می توانند جهت اطلاع از کلیه اطلاعیه ها و اخبار موسسه به وب سایت موسسه مراجعه و از آخرین اخبار و اطلاعات موجود (از جمله تاریخ های ثبت نام و امتحانات آگاهی یابند)
در صورت ثبت نام و انتخاب واحد و یا هرگونه نیاز دیگر به نرم افزار آموزش به صورت اینترنتی به آدرس سایت مراجعه کرده و از منوی ثبت نام به نرم افزار آموزش مرتبط گردید.

تبصره1 - در زمان ثبت نام اینترنتی امکان استفاده از سایت کامپیوتر نمی باشد.

سخنی با اساتید

اساتید محترمی که برای طول ترم نیاز به استفاده از کارگاه کامپیوتر دارند ابتدای هر ترم بعد از هماهنگی با آموزش برای رزرو ساعات درسی خود شخصا به مسئول سایت مراجعه نمایند. نوع نرم افزار مورد نیاز خود را مشخص نمایند.
اساتید سعی کنند پروژه درسی خود را حداکثر یک ماه بعد از شروع ترم به دانشجویان ارائه دهند تا دانشجویان در طول ترم فرصت کافی برای انجام پروژه خود را داشته باشند.
آخرین جلسه هر ترم روز تحویل پروژه می باشد در غیر این صورت سایت از اختصاص ساعت اضافه برای گرفت پروژه ها معذور می باشد.
اساتید محترمی که امتحان عملی در پایان ترم خواهند داشت حتما هماهنگی لازم را با سایت داشته باشند.
امکان برگزاری بعضی از امتحانات به صورت عملی ممکن نمی باشد.
استفاده از ویدئو پروژکتور و NoteBook و پرده نمایش مختص اساتید می باشد که با رزرو و هماهنگی قبلی صورت خواهد گرفت از تحویل ویدئو پروژکتور و NoteBook به دانشجویان جهت اراده پروژه معذور می باشیم
آخرین ویرایش توسط DrXoX در چهارشنبه 4 شهریور 1388, 5:25 am، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » یک‌شنبه 1 شهریور 1388, 12:48 pm

واحد کارگاهها

به زودی مطالب این مورد نوشته خواهند شد
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » سه‌شنبه 3 شهریور 1388, 9:24 pm

بعضی از دوستان در مورد خوابگاه سوال کردن:

دانشگاه صدرا هیچ گونه امکانات خوابگاهی نداره و اگر از شهر دیگه ای صدرا قبول بشید باید بیرون خونه بگیرید
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

ميرزا عبدالزكي
پست: 7
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 مهر 1387, 12:17 pm
محل اقامت: سرزمين زيباي عشق
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط ميرزا عبدالزكي » چهارشنبه 4 شهریور 1388, 12:09 pm

سلام عليكم
ممنون از زحماتتون
ميشه در هر سرنگار ذكر بفرماييد كه تا چه رتبه‌اي، امكان قبول شدن تو اون دانشگاه هست؟
ببار اي بارون، ببار
با دلم گريه كن خون ببار
در شباي تيره چون زلف يار
بهر ليلي چو مجنون ببار
اي بارون...

آواتار کاربر
peyman
مدیر کل
مدیر کل
پست: 1484
تاریخ عضویت: جمعه 10 فروردین 1386, 12:14 am
محل اقامت: MACS0647- JD
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط peyman » چهارشنبه 4 شهریور 1388, 1:00 pm

ميرزا عبدالزكي نوشته شده:سلام عليكم
ممنون از زحماتتون
ميشه در هر سرنگار ذكر بفرماييد كه تا چه رتبه‌اي، امكان قبول شدن تو اون دانشگاه هست؟
صدرا امسال پذیرش نداره،
اصلاحیه شماره 2 سنجش رو بخونید
...

آواتار کاربر
DrXoX
مدیر انجمن
مدیر انجمن
پست: 484
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 1:34 am
محل اقامت: تــهـران اسمم:محمد
تماس:

Re: معرفی دانشگاه صدرالمتالهین(صدرا) تهران

پست توسط DrXoX » چهارشنبه 4 شهریور 1388, 6:16 pm

ميرزا عبدالزكي نوشته شده:سلام عليكم
ممنون از زحماتتون
ميشه در هر سرنگار ذكر بفرماييد كه تا چه رتبه‌اي، امكان قبول شدن تو اون دانشگاه هست؟
همون طوری که پیمان عزیز هم گفت امسال صدرا پذیرش نداره با توجه به شاهکار سنجش.
ترجیح میدم با کفشهام راه برم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بشینم و به کفشهام فکر کنم

قفل شده

بازگشت به “معرفی دانشگاهها و امکانات آنها”