حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

در این قسمت میتونید به بحث در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی بپردازید

مدیران انجمن: Parsian، rosa_127، Moh3n II، مدیران

قفل شده
آواتار کاربر
antilove8534
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 90
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 22 فروردین 1389, 10:05 pm

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط antilove8534 » سه‌شنبه 18 خرداد 1389, 2:57 pm

سلام دوستان
دفترچه ی شماره ی 2 کی میاد؟؟
بعد کنکور؟
سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست

آواتار کاربر
Hamid
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1264
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 شهریور 1387, 10:15 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Hamid » سه‌شنبه 18 خرداد 1389, 4:20 pm

antilove8534 نوشته شده:سلام دوستان
دفترچه ی شماره ی 2 کی میاد؟؟
بعد کنکور؟
سلام دوست عزیز
دفترچه شماره 2 با رتبه ها میاد
رتبه ها هم تقریبا 1 ماه بعد از کنکور میاد
تا کنکور هم 1 ماه و نیم مونده
پس دفترچه شماره 2 حدود 2 تا 3 ماه دیگه میاد bil:

آواتار کاربر
iman_F-Y
کاربر متوسط
کاربر متوسط
پست: 230
تاریخ عضویت: دوشنبه 31 خرداد 1389, 12:46 am
محل اقامت: روبروی مانیتور
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط iman_F-Y » دوشنبه 31 خرداد 1389, 1:09 am

به به! dd:
.................تصویر.................

daneshjoo
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 مرداد 1387, 8:06 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط daneshjoo » پنج‌شنبه 10 تیر 1389, 6:20 pm

سلام
دوستان لطفا دعا کنید لیان بوشهر قبول بشم
به دلیل اینکه دانشجو کاردانی هستم وقت نکردم بخونم چند روزیه شروع کردم
یا حق

آواتار کاربر
javad_dam
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 75
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 13 مرداد 1388, 12:06 am
محل اقامت: آذربایجان غربی - خوی

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط javad_dam » جمعه 11 تیر 1389, 10:38 pm

با سلام خدمت دوستان
من تازه عضو شده سایت کارشناسی هستم می خواستم یه خبر مهم رو به اطلاع شما برسونم .

منبع خبر : http://www.tourani.ir

قبلاً وزارت آموزش و پرورش اعلام ظرفیت به سازمان سنجش ارائه داده بود اما اکنون مصوبه جدیدی آمده است.
وزیر علوم از پایان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس مصوبه توقف پذیرش دانشجو در این دانشگاه خبر داد گفت: دانشجویان علمی کاربردی نگران نباشند زیرا بندهای این مصوبه کاملاً تکلیف هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه را مشخص کرده است.
دکتر کامران دانشجو در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر در زمینه مصوبه دولت برای دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای گفت: مصوبه مربوط به دانشگاه علمی کاربردی در شورای عالی اداری تصویب شده و به وزارت علوم نیز ابلاغ شده است. مصوبه مربوط به بهمن ماه سال 88 است و شورای عالی اداری در حال حاضر با امضای ریاست جمهوری آن را ابلاغ کرده و من نیز مجری این مصوبه هستم.

دانشگاه علمی کاربردی از سال 89 دانشجوی جدید نمی پذیرد
وی گفت: یکی از بندهای این مصوبه یادآور شده است که دانشگاه علمی کاربردی از سال 89 دانشجوی جدید نمی پذیرد و دانشگاه علمی کاربردی و آموزشکده های فنی حرفه ای به همراه سازمان فنی حرفه ای با همدیگر ادغام می شوند و به سازمان ملی مهارت بدل می شوند. دانشجو اضافه کرد: از سال 89 این دو نهاد آموزشی یعنی آموزشکده های فنی حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی دیگر دانشجو نمی پذیرند و مهارت آموز - کارآموز می پذیرند.

دانشجویان علمی کاربردی نگران نباشند
وی درباره نگرانی دانشجویان علمی کاربردی در مورد این مصوبه به مهر گفت: دانشجویان علمی کاربردی نگران نباشند. بندهای این مصوبه کاملاً تکلیف را مشخص کرده که این گروه از دانشجویان تا پایان فارغ التحصیلی مطابق با همان روشی که پیش از این بوده است آموزش می بینند تا زمانی که فارغ التحصیل شوند. برای این موضوع هم مدت 4 سال زمان تعیین شده است. وزیر علوم تاکید کرد: هیچ مشکلی برای افرادی که تا به حال در دانشگاه علمی کاربردی و آموزشکده های فنی و حرفه ای پذیرش شده اند وجود ندارد. بر اساس این مصوبه برای هنرستانی ها نیز مصوب شده است که می توانند در کنکور سراسری همانند سایر افراد شرکت کنند. وزیر آموزش و پرورش در زمینه نحوه پذیرش در آموزشکده های فنی و حرفه ای پاسخگو خواهد بود وی یادآور شد: جزئیات نحوه پذیرش در آموزشکده های فنی و حرفه ای باید از وزارت آموزش و پرورش پرسیده شود و وزیر آموزش و پرورش در این زمینه پاسخگو خواهد بود. دانشجو گفت: پیش از این وزارت آموزش و پرورش اعلام ظرفیت و آمادگی به سازمان سنجش ارائه داده بود که بر این اساس زمان ثبت نام و آزمون مشخص شده بود اما اکنون مصوبه جدیدی آمده است و سازمان سنجش نیز مجری است. همانطور که این مصوبه برای ما در وزارت علوم برای تصمیم گیری جهت دانشگاه علمی کاربردی آمده برای وزارت آموزش و پرورش نیز این مصوبه برای فنی حرفه ای ها آمده که باید کار را مطابق مصوبه شورای عالی اداری پیش ببریم.

سازمان سنجش مجری مصوبات است
وی اظهار داشت: سازمان سنجش مجری مصوبات است و سیاستگذار نیست و هر آنچه که ابلاغ شود اجرا می کند. وزیر علوم اضافه کرد: اگر نیازی به گروه آزمایشی جدیدی برای هنرستانی ها باشد انجام می گیرد. این کار نیاز به کار کارشناسی دارد که پس از انجام آن اعلام می شود. وی در مورد هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی و انتقال آنها به دانشگاه پیام نور به مهر گفت: در این مصوبه تکلیف هیئت علمی و دانشجویان علمی کاربردی مشخص شده است. در این مصوبه تمام تکالیف مشخص است. آموزش عالی و آموزش و پرورش چه باید بکنند همه مشخص است.

اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی به دانشگاه پیام نور منتقل می شوند
دانشجو اضافه کرد: ضمن اینکه تکلیف دانشجویان مشخص است که نباید نگرانی داشته باشند. تکلیف کارمندان و اعضای هیئت علمی مشخص است. اعضای هیئت علمی به دانشگاه پیام نور منتقل می شوند که درصورتی که رشته تطابق نداشته باشد تطبیق داده می شود. وی گفت: این موضوع یک مصوبه است و مسائل اجرایی باید راهکارهای اجرایی آن دیده شود که کارشناسی آن نیز انجام شده است. رشته های غیرمهارتی در صورت نیاز به دانشگاههای دولتی، غیرانتفاعی و پیام نور منتقل می شود وزیر علوم اظهار داشت: ما مطابق مصوبه شورای عالی اداری عمل خواهیم کرد و اگر نیازی به رشته های جدید و یا فعالیت جدیدی باشد این موضوع را به دانشگاهها منتقل می کنیم. بر اساس مصوبه رشته های غیرمهارتی در صورت نیاز به دانشگاههای دولتی، غیرانتفاعی و پیام نور منتقل می شود.



توقف پذیرش دانشجوی جدید در دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای
با ابلاغ مصوبه دولت مبنی بر ادغام دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی، آموزشکده‌های فنی-حرفه‌ای و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تشکیل سازمان ملی مهارت، پذیرش دانشجوی جدید در دوره‌های علمی‌ـ کاربردی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای از سال 1389 متوقف شد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، شورای عالی اداری در یکصد و سی و هفتمین جلسه خود به استناد مواد 151 برنامه سوم و 55 برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ‌ایران بنا به پیشنهاد مشترک وزارت کار و امور اجتماعی، ‌وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و به منظور یکپارچه سازی مدیریت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز‌های شغلی کشور و افزایش مهارت و توانمندی جوانان کشور تشکیل سازمان ملی مهارت را به تصویب رساند. بر اساس مصوبه دولت، "دانشگاه جامع علمی‌ـ‌کاربردی" و "آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش" با کلیه وظایف، ‌اختیارات،‌ امکانات و منابع انسانی به ترتیب از وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش منتزع و در "سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور" ادغام می‌شوند و سازمان مذکور با تغییر عنوان به سازمان ملی مهارت به وزارت کار و امور اجتماعی وابسته می‌ ماند. هم‌اکنون 303 مرکز آموزش علمی-کاربردی دولتی و 337 مرکز غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی-کاربردی در سطح کشور وجود دارد و تعداد آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تابعه وزارت آموزش و پرورش نیز 144 واحد است.

سازمان ملی مهارت وظیفه سیاستگذاری، هدایت، ‌حمایت، اعتبار سنجی، ‌اعتبار بخشی و نظارت بر آموزش ‌های مهارتی در سطوح مختلف را برعهده دارد. وظایف و فعالیت های عملیاتی مراکز و مجموعه‌های وابسته به آن با رعایت راهبردهای فصل دوم قانون مدیریت خدمات کشوری با اولویت واگذاری مدیریت به کارکنان از طریق بخش غیر دولتی به انجام می‌رسد.وزارت کار و امور اجتماعی همچنین مکلف شد مبانی قانونی سازمان ملی مهارت را با توجه به مفاد این مصوبه حسب ضرورت تنظیم و به مراجع قانونی جهت تصویب ارائه کند ساختار تشکیلاتی سازمان ملی مهارت در چارچوب قوانین و براساس ضوابط تصریح شده در ماده 29 قانون مدیریت خدمات کشوری تهیه و به تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می‌رسد. با تصمیم شورای عالی اداری، وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری نیز مکلف است با همکاری وزارت آموزش و پرورش و به منظور رفع محدودیت ادامه تحصیل دانش آموزان فارغ التحصیلان از هنرستان های فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه‌های سراسری، ‌تسهیلات مورد نیاز از لحاظ صدور مجوز شرکت در آزمون سراسری (کنکور)، ‌طراحی و پیش بینی و ایجاد رشته‌های متناسب با مدارک افراد یاد شده را فراهم کند. طبق این مصوبه، دانشجویان و هنرجویان فعلی مراکز آموزشی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای حسب مورد و با نظارت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری تا پایان مقطع تحصیلی ادامه تحصیل خواهند داد و برابر ضوابط فارغ التحصیلان خواهند شد. ضمنا پذیرش مهارت آموز ـ کار آموز جدید در مراکز یا واحد های آموزشی موضوع این حکم اعم از دولتی یا بخش خصوصی براساس ضوابط،‌ سیاست‌ها و خط مشی های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهارت انجام خواهد شد.

همچنین مراکز یا واحد‌های آموزشی دولتی یادشده تا زمان فارغ التحصیلی کلیه دانشجویان و هنرجویان مربوط به قبل از ادغام با حفظ شخصیت حقوقی به صورت واحد‌های وابسته به سازمان ملی مهارت سازماندهی می‌شوند و پس از انقضای زمان مربوطه حداکثر چهار سال این واحدها از حالت وابسته خارج می‌شوند. واحد‌های آموزشی قابل واگذاری به بخش خصوصی احصا و واگذار می‌ شوند و واحد‌هایی که قابل واگذاری نباشند با موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سازمان ملی مهارت باقی خواهند ماند. بر اساس تصمیم شورای عالی اداری، پذیرش دانشجوی جدید در دوره‌های علمی‌ـ کاربردی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای از سال 1389 متوقف و پذیرش دانشجو در صورت نیاز بنا به تشخیص وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارتخانه مذکور انجام می‌شود.بعلاوه، مراکز آموزش علمی‌ـ کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی که می‌بایست از تجهیزات و تخصص‌های ویژه موجود در دستگاه‌های اجرایی ذیربط بهره گیری کنند براساس سیاست‌های ابلاغی سازمان ملی مهارت برای آموزش مهارت های این سازمان ادامه فعالیت خواهند داد.

به منظور ترویج آموزش‌های مهارتی و افزایش بهره وری در بخش‌های صنعت کشاورزی و خدمات دستورالعمل ها و ضوابط الزام آور برای به کارگیری نیروی انسانی ماهر در دستگاه‌های عمومی ‌و بخش خصوصی از طریق وزارت کار و امور اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.همچنین به منظور تحقق اهداف این مصوبه کمیته‌ای متشکل از وزرای کار و امور اجتماعی، علوم تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تشکیل و نسبت به اجرایی شدن این مصوبه از طریق تهیه و ابلاغ دستور العمل‌های مورد نیاز ظرف هشت ماه اقدام خواهند کرد دبیرخانه کمیته مزبور در سازمان ملی مهارت مستقر خواهد بود.

دانشگاه‌ها و واحد‌های آموزشی و پژوهشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی نیز براساس فهرست تهیه شده توسط کمیته فوق طی مدت دو سال از دستگاه مربوط منتزع و حسب مورد به وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری یا سازمان ملی مهارت منتقل می‌ شوند موارد استثنا با تشخیص کمیته تعیین می‌شود. بدین ترتیب، وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری و سازمان ملی مهارت موظفند زمینه واگذاری واحد های آموزش عالی یادشده را براساس قوانین و مقررات به بخش غیردولتی فراهم کرده و ادامه فعالیت موسسات آموزشی موجود غیردولتی در این زمینه‌ها را به نحو مناسب و متناسب با ضوابط و آموزش های جدید سازمان ملی مهارت فراهم آورند. اعضای هیئت علمی ‌دانشکده‌ها و موسسات آموزش عالی مربوطه نیز ضمن رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و در صورت موافقت به دانشگاه پیام نور منتقل خواهند شد. دانش آموزان فارغ التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای وابسته به آموزش و پرورش مانند سایر دانش آموزان دارای مدرک دیپلم مجاز به شرکت در آزمون سراسری (کنکور) هستند و برای ادامه تحصیل آنان در صورت عدم وجود رشته‌های مناسب، ‌وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری نسبت به ایجاد آنها اقدام خواهد کرد.

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در قبال انتقال امکانات آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به سازمان ملی مهارت، ‌اعتبارات لازم را برای تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در بودجه سنواتی اختصاص خواهد داد. سازمان ملی مهارت همچنین موظف است نسبت به طراحی و استقرار "نظام صلاحیت‌های حرفه‌ای ملی ایران" جهت اعتبار بخشی به آموزش های مهارتی ( فنی و حرفه‌ای ) در سطوح مختلف اقدام کند به طوری که در چارچوب نظام صلاحیت‌های حرفه‌ای ملی ایران امکان ارتقاء مهارت آموختگان سطوح پایین‌تر به سطوح پیشرفته و عالی مهارتی که دارای آموزش تحصیلی و استخدامی ‌متناظر با نظام آموزشی رسمی‌ کشور باشد وجود داشته باشد. وزارت کار و امور اجتماعی مسئول اجرای این مصوبه خواهد بود و گزارش اجرای این مصوبه را حداکثر تا پایان سال 1389 به شورای عالی اداری ارائه خواهد کرد.
بزرگترین گناه , ناامیدی است. امام علی (ع)

آواتار کاربر
Hamid
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1264
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 شهریور 1387, 10:15 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Hamid » شنبه 12 تیر 1389, 1:29 pm

یعنی چه ؟
پس برای چی ثبت نام کردن ؟
مگه مجلس تصویب نکرد که تا 5 سال آموزشکده ها باید دانشجو بگیرن ؟

آواتار کاربر
javad_dam
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 75
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 13 مرداد 1388, 12:06 am
محل اقامت: آذربایجان غربی - خوی

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط javad_dam » شنبه 12 تیر 1389, 5:26 pm

انگار هفته آینده مجلس یه تصمیم هایی خواهد گرفت و نمایندگان مجلس هم اعتراض دارند که در زیر براتون آوردم:

امیرطاهرخانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این زمینه به مهر گفت: مصوبه دولت با قانون مجلس مبنی بر ادامه پذیرش دانشجوی فنی حرفه ای مانند گذشته که چندی پیش به تصویب رسید، تداخل دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع دوگانگی را در قانون به وجود آورده است، گفت: طبیعی است که مجلس به این مصوبه واکنش نشان می دهد و بررسی این موضوع را هفته آینده در دستور کار خود قرار می دهد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو دیگر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی و مراکز فنی و حرفه ای گفت: دانشجویان و هنرجویان فعلی مراکز علمی کاربردی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای باید با نظارت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری تا پایان مقطع تحصیلی ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: ما نمی توانیم بپذیریم حقوق دانشجویان فنی و حرفه ای ضایع می شود از این رو انتظار ما این است که وزیر آموزش و پرورش در این زمینه روشی اتخاذ کند که باعث دردسر جوانان نشود لذا این مشکل باید با درایت وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در بازه زمانی مشخص حل شود.

سلیمی با بیان اینکه اجرای مصوبه دولت باید با هماهنگی وزارت علوم، وزارت کار و آموزش و پرورش انجام شود افزود: تخلف در قانون صحیح نیست و باید به مصوبه دولت عمل کرد.

ولی باید باز هم تجمع هایی شود این جوری حق ما رو تو روز روشن می خورند.

یا علی
بزرگترین گناه , ناامیدی است. امام علی (ع)

آواتار کاربر
masoud.t
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 966
تاریخ عضویت: دوشنبه 13 آبان 1387, 1:22 pm
محل اقامت: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud.t » شنبه 12 تیر 1389, 10:26 pm

واقعا که ... .
khk: اینگار خودشون رو مسخره کردن.
اینا شب می خوابن،صبح پاشن یه تصمیم جدید میگیرن،چه برسه به 5 سال دیگه!!!

-البته از مدت ها پیش تو اخبار و روزنامه ها خبرهایی مبنی بر اختلاف دولت و مجلس بود.
-قضیه از این قراره که بعد از اینکه برگشت سهمیه ها تو مجلس تصویب شد،شورای نگهبان هم اونو تایید کرد و برای اجرا به دولت فرستاد.اما اون موقع بود که "رئیس جمهور خدمت گذار" برگشت سهمیه ها رو خلاف قانون دانست! کسانی که اخبار رو دنبال می کردن این خبر رو تحت عناوین "واکنش احمدی نژاد به دو مصوبه مجلس شورای اسلامی ،دعوای احمدی نژاد و لاریجانی،و نامه نگاری احمدی نژاد به شورای نگهبان " دریافت می کردن.اما جالب اینجا است که در اخبار تلویزیون هیچ موقع اسمی ازاین دو مصوبه که یکیش " آموزشکده فنی و حرفه ای" است،برده نمی شد.
-هفته پیش موقعی که خبر نگارها از کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد عدم اجرای این دو مصوبه سوال نمودن،کدخدایی اعلام کرد که اگر دولت این قانون را اجرا ننماید،در جراید و رسانه ها اعلام می شود.
-در نامه احمدی نژاد به شورای نگهبان یکی از دلایل این طور اعلام شده که دولت برای آموزشکده ها در سال 89 هیچ بودجه ای در نظر نگرفته و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و حکم کردن عقل این کار حرام است!
-در مورد دوره های روزانه هم بیان شده که دولت تا دوره متوسطه تحصیل رایگان را فراهم می کند.(!) مكلف نمودن دولت به پذيرش دانشجوي كارداني و كارشناسي در مواردي كه هيچ گونه نيازي وجود ندارد،وجهي ندارد.
-به نظر من اعتراض و تحصن و ... هیچ فایده ای نداره.گنده تر از ماها با این کارا به هیچ نتیجه ای نرسیدن.چون اینا هر کاری خودشون بخوان انجام میدن!
لینک نامه احمدی نژاد:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=52096
الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم

گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه...

------------------

آواتار کاربر
Hamid
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1264
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 شهریور 1387, 10:15 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Hamid » شنبه 12 تیر 1389, 11:11 pm

اینو ببینید
سنجش میگه ما کنکور رو میگیریم
اونا میگن امسال پذیرش ندارن
نکنه امتحان بدیم و قبول بشیم و بعد ثبت نام نکنن khk:
آخه یکی نیست بگه چرا اینقدر شل کن سفت کن درمیارین


معاون سازمان سنجش آموزش كشور در توقف پذيرش دانشجوي جديد در دوره‌هاي علمي‌ کاربردي و آموزشکده‌هاي فني و حرفه‌اي بر اساس مصوبه شوراي عالي اداري، گفت: آزمون آموزشكده‌هاي فني‌حرفه‌اي 26 شهريور ماه برگزار مي‌شود.

دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون آموزشكده‌هاي فني‌و حرفه‌اي از روز سه‌شنبه 15 تير ماه، اظهار كرد: طبق آخرين تفاهم دفترچه ضواط پذيرش از سوي وزارت آموزش و پرورش براي سازمان ارسال شده است و بر اين اساس مهلت ثبت‌نام در اين دوره هم اعلام شده است.

وي با بيان اينكه آزمون امسال برگزار مي‌شود، تصريح كرد: هنوز چنين ابلاغيه‌اي براي ما ارسال نشده است در نتيجه فرايند پذيرش اين دوره متوقف نمي‌شود.

توكلي در خصوص ظرفيت پذيرش آزمون، اظهاركرد: حدود 35 هزار نفر در دوره‌هاي روزانه و بيش از 40 هزار نفر در موسسات غيرانتفاعي پذيرفته خواهند شد.


http://www.daneshnews.com/news/view.asp ... 1&nid=5454

آواتار کاربر
masoud.t
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 966
تاریخ عضویت: دوشنبه 13 آبان 1387, 1:22 pm
محل اقامت: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud.t » شنبه 12 تیر 1389, 11:42 pm

جالبه.
amuz: tof:
اول گفتن 5 سال روزانه و شبانه رو ادامه میدیم.
بعدش گفتن فقط شبانه
بعدش گفتن،نه،مثل سال پیش
بعدش گفتن پذیرش دانشجو خلاف قانونه.
"" یه روز میگن سازمان مهارت درست میکنیم،
یه روز میگن دیپلم تکمیلی،
یه روز میگن کلشو جمع میکنیم
یه روز میگن... .(به نظر شما در هفته های آینده چی میگن؟) :lol:
الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم

گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه...

------------------

daneshjoo
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 مرداد 1387, 8:06 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط daneshjoo » یک‌شنبه 13 تیر 1389, 2:27 pm

دوستان لطفا لینک دفترچه شماره یک کاردانی به کارشناسی سراسری 1389 رو برای دانلود قرار بدید

آواتار کاربر
masoud.t
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 966
تاریخ عضویت: دوشنبه 13 آبان 1387, 1:22 pm
محل اقامت: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud.t » یک‌شنبه 13 تیر 1389, 3:05 pm

daneshjoo نوشته شده:دوستان لطفا لینک دفترچه شماره یک کاردانی به کارشناسی سراسری 1389 رو برای دانلود قرار بدید
http://www.karshenasi.com/1388/12/konkoor-89.html
الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم

گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه...

------------------

آواتار کاربر
Moh3n II
کاربر ویژه بخش فیلم و سینما
کاربر ویژه بخش فیلم و سینما
پست: 6572
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 تیر 1389, 9:10 pm
محل اقامت: پونک
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Moh3n II » یک‌شنبه 13 تیر 1389, 9:53 pm

masoud.t نوشته شده:جالبه.
amuz: tof:
اول گفتن 5 سال روزانه و شبانه رو ادامه میدیم.
بعدش گفتن فقط شبانه
بعدش گفتن،نه،مثل سال پیش
بعدش گفتن پذیرش دانشجو خلاف قانونه.
"" یه روز میگن سازمان مهارت درست میکنیم،
یه روز میگن دیپلم تکمیلی،
یه روز میگن کلشو جمع میکنیم
یه روز میگن... .(به نظر شما در هفته های آینده چی میگن؟) :lol:
مسعود جان در همین زمیه بیانیه های بعدی اینطور استنباط میشود...


اولویت جذب کارمند با دارندگان دیپلم تکمیلی از سازمان مهارت بدون کنکور به همراه تسهلات ویژه است :lol:

هنرجویان فنی حرفه ای از این پس به جای دانشگاه به جام جهانی اعزام میشوند :lol: :lol:

فنی حرفه ای ها نه زیر نظر اموزش پرورش میرن نه وزارت علوم. آنها از این پس تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

دانشجویان کاردانی رسما از خدمت سربازی معاف شدند

دکه شمسی... ببخشید دانشکده فنی شهید شمسی پور زین پس با پیشوند صنعتی شناخته میشوند
سلف سرویس دانشکده های فنی از این پس مجاز به استفاده از کاف.. نیستند :lol: :lol:

دیگو مارادونا حذف سهمیه های دولتی برای دانشجویان فنی حرفه ای را علت حذف تیمش دانست و گفت بازیکنان ما به جای اردوی تیم ملی به جلوی مجلس میرفتند
گفتنی است چندی پیش لیونل مسی کارلوس توز و چندی دیگر از آرژآنتینی ها جلوی مجلس رویت شدند و حتی یه سریاشون در حال شماره دادن دستگیر شدند...

و سرانجام دانشده های فنی حرفه ای ادغام میشوند:
در این خبر آمده است طبق تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پس دانشکده های فنی حرفه ای مجاز به پذیرش هم مرد و هم زن هستند و تمامی اماکن دانشگاه برای استفاده هر دو گروه است
آنها در پاسخ به خبرنگار ما گفتند :
بعد از چند حرکت عشقولانه فرهنگی و واقعا زیبا و پسندیده در روبه روی درباصلی مجلس شورای اسلامی ما فهمیدیم انها میتوانند و حق انهاست
پایان بیانیه ها

آواتار کاربر
masoud.t
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 966
تاریخ عضویت: دوشنبه 13 آبان 1387, 1:22 pm
محل اقامت: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
تماس:

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط masoud.t » دوشنبه 14 تیر 1389, 10:12 pm

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره برنامه زماني قبلي ثبت نام در آزمون كارداني پيوسته آموزشكده هاي فني و حرفه اي سال 1389

تاريخ درج خبر 14/04/89
بدين وسيله به اطلاع مي رساند نظر به اينكه براساس برنامه زماني پيش بيني شده قبلي مقرر گرديده بود از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 15/4 /89 لغايت روز سه شنبه 22/4/89 ثبت نام از داوطلبان واجد شرايط مربوط صورت گيرد،ليكن براساس تبصره 3 از ماده 5 مصوبه يكصدو سي و هفتمين جلسه شوراي عالي اداري مورخ 8/11/1388 ابلاغي به شماره 66196 مورخ 6/4/1389 مبني بر عدم پذيرش دانشجوي جديد در آموزشكده هاي فني و حرفه اي از سال 1389 ، ثبت نام از داوطلبان ازمون فوق الذكر بعمل نخواهد آمد. شايان ذكر است اين سازمان طي نامه شماره 20702/س مورخ 13/4/1389 از وزير محترم آموزش و پرورش در ارتباط با درخواست قبلي آن وزارت كه طي نامه شماره 20/3412/180 مورخ 16/3/89 براي پذيرش حدود 35000 دانشجو به سازمان اعلام آمادگي نموده اند ، استعلام نموده است بديهي است مشخص شدن زمان ثبت نام از داوطلبان منوط به اعلام كتبي وزارت محترم آموزش و پرورش خواهد بود
الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم

گاهی ماهی واسه موندن باید از آب جدا شه...

------------------

آواتار کاربر
Hamid
كاربر عالي
كاربر عالي
پست: 1264
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 شهریور 1387, 10:15 am

Re: حذف دوباره سهمیه های روزانه و شبانه دانشگاههای دولتی

پست توسط Hamid » سه‌شنبه 15 تیر 1389, 12:56 pm

بچه ها وقتی آموزشکده ها دانشجو نگیرن اونوقت یعنی تو کنکور کاردانی به کارشناسی هم شمسی پور و رجایی و انقلاب و شریعتی و ولیعصر هم دانشجو نمیگیرن
حالا منو بگو که به امید شمسی پور و رجایی نشستم دارم درس میخونم khk: khk: khk:

قفل شده