معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

در این بخش دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای مختلف، به معرفی دانشگاه خود خواهند پرداخت

مدیر انجمن: مهيار

Freedman
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 16
تاریخ عضویت: شنبه 11 آبان 1387, 1:39 am

معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط Freedman » یک‌شنبه 8 شهریور 1388, 1:13 am

با اجازه اساتید و خانم دکترا و آقایون مهندس، بنده 7 روز متمادی هست که در به درِ درآوردن آمار دکه‌های (متصور شین، دانشگاه)! شمال و اللخصوص استان مازندران هستم و در آخرین تلاشم موفق شدم با یکی از دوستان خوب کارشناسیایی، جناب مهندس خان فتاحی، صحبت کنم و اطلاعات خوبی رو کسب کنم! جناب فتاحی به پاهای مبارک فرمان حرکت دادن و تمام مراکز رو زیر پا گذاشتن و با چشمان نازنین خود شاهد تمام بدبختی‌های این قشر همیشه محروم بوده‌اند و آن‌ها را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. و بنده هم عینن و بدون هیچ دخل و تصرفی، اون‌ها رو می‌نویسم تا دوستانی که در سال‌های بعد می‌یان و انتخاب رشته می‌کنن آگاهانه‌تر از چاله به چاه سقوط کنن! بنده اکیدن دخالت رسانه‌های بیگانه‌ی غرب و شرق و جنوب شرقی رو تکذیب می‌کنم و این‌ها آیات نازله نیستن و صرفن نظرات شخصی و واقع‌نگاشت‌های جناب مهندس هست و داشتن نظرات مخالف قطعن اگر زندان داشته باشد اعدام نخواهد داشت!! (قول می‌دهیم) پس چیزهایی که می‌دانید را اضافه کنید، باشد که مورد رحمت آیندگان واقع شویم! آمین...

اولویت بندی موسسات غیر انتفاعی شمال:

1- علوم و فنون بابل و شمال آمل (هنوز کارشناسان ما موفق نشده‌اند در مورد برتری این دو دانشگاه/موسسه به اتفاق نظر برسند. شما می‌توانید شیر یا خط کنید و یکی را رَندوم انتخاب کنید! )
2- طبرستان چالوس
3- صنعتی بابل
4- آمل – آمل
5- طبری بابل
6- باقی مراکز مثل پارسا و روزبهان و ...

مقایسه‌ی علوم و فنون بابل و شمال آمل:
سوال سختی است! شمال آمل از نظر امکانات به هلو می‌ماند. من چون خود ندیده‌ام نمی‌دانم کدام هلو را گفته‌اند! (امیدوارم از آن هلو لنکرانی‌ها نبوده باشد) و این‌که علوم و فنون دانشگاه غیر انتفاعی هست. اما شمال آمل موسسه غیر انتفاعی. اما یکی دیگر از بچه ‌ها هم نظرش این بود که شمال چیزی کم از علوم ندارد و اساتید خوبی هم دارد! و با افتخار اعلام کردند سر جلسه‌ی امتحان برنامه‌نویسی به یکی از دوستانشان تقلب رسانده‌اند. (دلبندم در مملکت ما افتخارهای این چنینی کم نیست!) سال قبل ظاهرن تا 3600 قبول شده‌اند! آمل هم در بررسی‌های به عمل آمده بهترین شهر برای زندگی دانشجویی شناخته شد!

چالوس:
طبرستان دارای ساختمان بزرگی است. 17 – 18 رشته ‌ی مختلف دارد. به عبارتی این نشان دهنده‌ی توانایی یک دانشگاه است که قابلیت سر کارگذاشتن 17 – 18 گروه مختلف را داشته باشد! به رئیس طبرستان تبریک می‌گوییم. مهندس فتاحی اعلام کردند دانشگاه خوب و آبرومند و تایید شده‌ای است! سال قبل حتی 8000 هم آنجا قبول شده‌اند ظاهرن. در مقایسه با پویندگان چالوس که باز هم مسئولین زحمت زیادی را متحمل شده‌اند و یک خانه‌ی 2 طبقه را اجاره کرده‌اند و نامش را گذاشته‌اند موسسه غیر انتفاعی پویندگان! 2 تا رشته هم بیشتر ندارد. (فقط چالوسی‌ها این‌کاره نیستند بابا! بیایید سمنان ببینید چطور خانه را مدرسه و مدرسه را خوابگاه و خیابان را دانشگاه می‌کنند! فکر نو یعنی این!)

بابل:
صنعتی بابل 2-3 سالی هست تاسیس شده و نسبتن خوب است. بابل شهر شلوغی است و بیشتر پسرها آنجا را انتخاب می‌کنند. ایشان طبری بابل را کلبه‌ای دانستند. از آن‌ها که باید رفت و دید!‌ ایشان طبری بابل، فریدون کنار و بابلسر را به شدت رد کرده و آن‌ها را بسیار سطح پایین خواندند! این‌ها برای رتبه‌های بالای 7000 مناسب هستند! صنعتی بابل را در انتخاب‌هایتان داشته باشید اما به طبری فکر هم نکنید! البته اگر از آن رتبه‌ها‌ی "روم به دیوار" دارید می‌توانید فکر کنید. اشکالی ندارد!

آمل:
شمال آمل که جای فوق‌العاده‌ای هست اما آمل آمل معمولی است! ساختمانش گفته شده در کوچه‌ای در پس کوچه‌ای دیگر است و از این‌ حرف‌ها! ایشان آمل را به جای بابل تجویز کردند نهایتن.

ساری:
در مورد ساری هم اطلاع دقیقی در دست نیست اما از آن‌جایی که مرکز شهر هست نسبت به مراکز پایین‌تر حق تقدم دارند ایشان!

پیروز باشین و پایدار . تهمتِ توهین و اهانت به هیچ شخص و گروهی پذیرفته نیست! لبخند بزنید و باور داشته باشید امروز اولین روز آینده من است...

mrfatahi
کاربر معمولي
کاربر معمولي
پست: 60
تاریخ عضویت: شنبه 12 بهمن 1387, 7:14 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط mrfatahi » جمعه 13 شهریور 1388, 3:55 pm

سلام
خیلی جالب نوشتید
:D
اما یک اشتباه : من طبری بابل رونگفتم کلبه بود آیدنگان تنکابن رو گفتم

khk:

در کل خیلی تمیز بود ( مطلب رو می گم ) نه موسسات شمال رو !
کاردانی : آموزشکده فنی قزوین ( شهید بابایی )
کارشناسی : غیر انتفاعی فخر رازی ساوه

آواتار کاربر
farshidshd
مشاور وِیژه
مشاور وِیژه
پست: 2057
تاریخ عضویت: جمعه 13 مهر 1386, 1:00 pm
محل اقامت: My Heart
تماس:

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط farshidshd » شنبه 21 شهریور 1388, 5:32 pm

مقایسه‌ی علوم و فنون بابل و شمال آمل:
من و شما در حد و اندازه های چنین مقایسه هایی نیستیم!!

کد: انتخاب همه

دانشجوی ارشد نرم افزار

آواتار کاربر
hoomi
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 12 شهریور 1388, 1:10 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط hoomi » جمعه 10 مهر 1388, 12:13 pm

آقا سلام
با تشکر از شما
ولی شما از اولش اشتباه کردی
شما واقا فکر میکنی شمال و علوم فنون در یک سطح هستند
درسته شمال قشنگه و معماری تکی داره ولی تا پارسال موسسه بوده البته من خودم شمالم
ولی شمال کار داره تا مثل علوم فنون بشه
1.oloom fonoon
2.shomal
3.tabari
من بقیه رو تو یه سطح میبینم

یوزارسیف
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 27
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 دی 1388, 11:28 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط یوزارسیف » سه‌شنبه 6 بهمن 1388, 7:35 pm

از اینکه توضیحاتی رو گذاشتی ممنون.ولی بنظرم چندان جامع نبود.
دانشگاه شمال آمل زیباترین دانشگاه ایران و بقول بعضی دیگر زیباترین دانشگاه خاور میانه است(منبع موثقی وجود ندارد).از نظر تجهیزات آموزشی یکی از کاملترین دانشگاههای کشور است.اللخصوص در رشته کامپیوتر.این دانشگاه(دقت کنید که گفتم دانشگاه نه موسسه).دانشگاه شمال با وسعت 65000 متر دارای زمین چمن فوتبال-برترین استخر و سونای موجود در شمال کشور(بلیط ورود به آن بطور آزاد 18000 تومان است)را داراست.4 سرمایه گذار بزرگ این دانشگاه را تاسیس کردند.ضمن اینکه اصلا هم توی کوچه و پس کوچه نیست بلکه با فاصله کاملا مناسبی از جاده هراز در میان یک منظره طبیعی فوق العاده قرار گرفته.از نظر سطح علمی هم دانشگاهی است که در سطح مطلوبی قرار دارد.بطوری که اساتید آنجا بطور کامل نیازهای علمی دانشجویان مقطع کارشناسی را برآورده می کنند.ممکن است گفته شود که دانشگاه شمال اساتید دکترا نداره.در پاسخ باید گفت که کدام دانشجوی کارشناسی ناپیوسته اونقدر سطحش بالاست که اساتید باتجربه فوق لیسانسه نمیتوانند به سوالاتش پاسخ بدهند که او مجبور شود تا به اساتید دکتر مراجعه کند؟.بهرصورت منکر این موضوع نیستم که اگر مدرک اساتید دانشگاهها ملاک سطح علمی باشد،دانشگاه علوم و فنون بالاتر از شمال است.نکته دیگر اینکه دانشگاه شمال روابط بین الملل دارد.یعنی این دانشگاه دانشجویان برتر (معدل بالاها) خود را برای ادامه تحصیل در خارج از کشور حمایت می کند(کشورهایی مانند آسیای شرقی-آمریکای شمالی-اروپا).در نهایت اینکه فرهنگ مردم آمل از مردم بابل به مراتب بالاتر است.این موضوع را زمانی به وضوح حس میکنید که در هر دو شهر زندگی و یا رفت و آمد کنید.اطلاعات دیگه ای هم بخواهید در خدمتمyusof.bakhshy@gmail.com sanj: shd:

آواتار کاربر
hoomi
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 12 شهریور 1388, 1:10 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط hoomi » شنبه 17 بهمن 1388, 11:56 pm

خب بازم سلام دوستان عزیز من دانشجویی دانشگاه شمال هستم

از توضیحات کامل شما ممنون

البته دانشگاه شمال خیلی‌ چیزایی دیگه مثل آرایشگاه ، دندانپزشکی‌ ، سالن بدنسازی ، زمینه تنییس و ...

هم داره

البته بلیت استخر این دانشگاه به صورت آزاد الان ۸۰۰۰ تومان است نه ۱۸۰۰۰ تومان

در مجموعه دانشگاه بسیار خوبیه

یه نکته دیگه این که فقط اساتید دروس تخصصی کامپیوترش دکترا کم دران

اساتید دروس عمومی‌ اغلب دکتر هستن که من ترم قبل با دوتا از این اساتید درس داشتم
آخرین ویرایش توسط hoomi در سه‌شنبه 16 شهریور 1389, 3:48 pm، در مجموع 1 بار ویرایش شده است.

limaleto
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 21 اسفند 1388, 8:27 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط limaleto » جمعه 21 اسفند 1388, 8:41 am

چالوس!؟غیر انتفاعی پویندگان چالوس؟!خواستم بگم که من از دانشجویان این دانشگاه هستم دوستمون آقای Freedman که در موردپویندگان چالوس گفتند بدونن که دانشگاه طبرستان توی چالوس که الان ساختمانش بزرگه میدونستید قبلا چه شکلی بوده؟!پسر عمه من توی طبرستان درس خوندو لیسانس گرفت و چند سال پیش طبرستان توی خیابان گلسرخی توی طبقه دوم یک ساختمان تجاری بوده اونم با چه وضعیتی!! پس طبرستان به این شکل نبوده و بعد بزرگ شده.پویندگان چالوس هم صد در صد از این ساختمان فکستنی!خواهند رفت و تا جایی که من اطلاع دارم در صدد گرفتن زمین برای ساخت دانشگاهی بزرگتر از طبرستان میباشند.ولی خوب بقول معروف تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود.تا به اونجا برسه ماها خواهیم رفت و سختی همیشه برای دانشجویان تازه وارد به این جور دانشگاه ها میباشد.ولی در کل پویندگان چالوس دانشگاه خوبی نسیت.بخاطر بی کفایتی مسئولان این موسسه آموزش عالی!!!!!!!!!!!! امیدوارم این موسسه با بزرگتر شدن بسوی علم پیشرفت کند. ktb:

آواتار کاربر
dorsa_s
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 29
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 4 شهریور 1389, 7:25 pm

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط dorsa_s » جمعه 5 شهریور 1389, 10:21 pm

سلام دوستان.من واقعا سر دو راهي موندم كه علوم و فنون بابل رو بزنم يا شمال آمل رو. تقريبا" 2-3 روزه كه مدام تو اين سايتو اون سايت ميرم و از اطرافيان ميپرسم كه واقعا" كدوم يكي بهتره؟
اگه ميشه واضح راهنماييم كنيد. هركي يه حرفي مي زنه. واقعا" برام مهمه كه كدوم يكي بهتره. چون بايد 13 ساعت راهو بكوبم تا بيام اونجا.
اگه ميشه از همه لحاظ در نظرش بگيريد و برام توضيح بديد كه كدوم رو انتخاب كنم. از لحاظ اساتيد ، امكانات ، خوابگاه هر چيزي رو كه بايد براي يه انتخاب خوب در نظر گرفت. و اينكه به نظرتون ترمي تقريبا" چقد هزينه بايد در نظر گرفت از همه لحاظ(خوابگاه ، خوردو خوراك و ..)
واقعا ممنون ميشم اگه منو از سر اين دو راهي بر داريد

آواتار کاربر
mehdi1389
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 26
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 2 شهریور 1389, 9:32 pm

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط mehdi1389 » شنبه 6 شهریور 1389, 2:13 pm

سلام دوستان عزیز،ممنون از اطلاعات همتون!
بین شمال(آمل) و علوم فنون میشه در موارد پایین اگه اطلاعاتی دارید کمکم کنید{ خیلی ممنون میشم....}؟(اگه هم وقت ندارید ممنون میشم شمارتون رو بهم بدید!به خدا ثواب داره : :wink: wink: )

1.هزینه و وضعیت کمی و کیفی خوابگاه های خودگردان اطراف این دو دانشگاه در مقایسه!
2.هزینه و وضعیت کمی و کیفی خونه هایی که به دانشجو اجاره میدن اطراف این دو دانشگاه در مقایسه!
3.مسیرهای ارتباطی و سرویس های دانشگاهی!
4.کتابخونه!و ساعات کاری آنها!
5. وضعیت و هزینه اینترنت!

خیلی بهم لطف میکنید اگه کمکم کنید sbl ....امیداوارم خدا کمکتون کنه!
bil:

kaktoos
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 11
تاریخ عضویت: دوشنبه 31 تیر 1387, 1:47 pm

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط kaktoos » دوشنبه 8 شهریور 1389, 1:40 pm

من کاردانی رو شمال خوندم . و علوم و فنون رو در حد تعریف شنیدن از این و اون می شناسم . در ضمن یه تعدادی از همکلاسی های کاردانیم کارشناسی رو همون جا قبول شدن و چند وقت پیش باهاشون درباره کارشناسی ناپیوسته شمال صحبت کردم . با توجه به این مطالب یه سری مزایا و معایب براتون لیست می کنم که بهتر بتونید به نتیجه گیری کنید .

دانشگاه شمال :
مزایا :
1- دو ساله که دانشگاه شده (بر خلاف اون چیزی که دوستان گفتن)
2- امکانات تحقیقاتی خوبی داره (سایت مجهز و کافی ، کتابخونه پر محتوا و .. )
3- محیط بزرگ (احساس دانشجو بودن بهت دست می ده) ، آرامش و زیبایی را احساس کنید !!
4- در کل آمل برای زندگی دانشجویی شهر خوبیه ، حداقل بهتر از شهر هایی مثل بابل و محمود آباد که توی آدم فروشی معروفن و همچنین نور که برای خودش یه ایالته دیگس و شدیدا انتظامی - مذهبیه .

معایب :
1- اکثر استادا و کارمندا با پارتی بازی روی کار می یان و امکان کوچکترین اعتراضی رو از دانشجو ها می گیره . به همین خاطر استادای ضعیفی داره ، مخصوصا برای کارشناسی (تو حد کاردانی هستن) . (و تا حدودی عقده ای) . در کل سطح علمی دانشگاه پائینه (در حد ظاهر بزرگ و قشنگش نیست)
2- دانشگاه بی سر صاحابیه ، (به علت بزرگ بودن و بی نظم بودن) . برای هر کاری هرچند کوچیک باید حداقل 3 ساعت وقت صرف کنی که آقایون از مرخصی های ساعتی پی در پی یافت بشن .
3- بومی ها با تمام سودی که هر سال از دانشجو های غیر بومی نصیب شهرشون می شه ، باز هم میل به چاپیدن دانشجو دارن (از خارو بار فروشی گرفته تا دانشگاه) . البته با پنبه سرتون رو می برن.
4- هنوزم که هنوزه یه استاد دکتر نداره ، البته یکی از استادا برای دکترا قبول شده بود که فعلا داره درس می خونه . البته قبل از 84 یه استاد دکتر داشتن که زیر آبش رو زدن و به ما نرسید .
5- قیمت خونه توی خیابون اصلی (خیابون هراز) که به دانشگاه نزدیک تره خیلی بالاس .
6- دانشگاه بیرون شهره و باید با سرویس دانشگاه که هر 15 تا 20 دقیقه یک بار حرکت می کنن بری و تا دانشگاه هم حدود 10 تا 20 دقیقه راهه ، که باعث میشه رفت و آمد به دانشگاه رو وقت گیر باشه .

دانشگاه علوم و فنون بابل (بر اساس شنیده ها) :
1- این دانشگاه توی تدریس سخت گیرتر هستن و سطح علمی بهتری هم داره . ولی بعضی استادای بابلی علوم فنون که توی شمال تدریس می کردن خیلی عقده ای بودن .
2- مردم بابل از نظر دانشجو کشی دست کمی از مردم آمل ندارن .
چیز بیشتری از این دانشگاه نمی دونم

راستی درباره اینکه طبرستان رو بالاتر از این دو تا دانشگاه قرار بدید باید تامل بیشتری کنید .
درباره طبری هم فقط از سخت گیری استاداش شنیدم ، محیطش هم آپارتمانی بود (اگه اشتباه نکنم)

امیدوارم کمکتون کرده باشم نه گمراهتون

آواتار کاربر
hoomi
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 12 شهریور 1388, 1:10 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط hoomi » سه‌شنبه 16 شهریور 1389, 3:46 pm

سلام عرض می‌کنم فکر می‌کنم دوستان اگه اطلاعات درستی‌ از چیزی که بیان می‌کنن ندران بهتر باشه چیزی نگن

۱.کارمندا با پارتی آمدن خب آمدن شما اصلا با کارمندا کردی ندارین من الان ترم ۳ هستم هنوز کار اداری نداشتم همه چی‌ از تو اینترنت زیر دستته

۲.نفهمیدم منظورتون از این چی‌ بود

۳.دنشجورو میچاپن؟ پولی‌ که از دانشجو گرفته می‌شه کاملا قانونیه روش نظارت می‌شه و دست منو شما نیست

۴.استاد دکتر نداره؟ جالبه پس آقای دکتر وحیدی کیه ایشون دکترای علوم کامپیوتری دارن

بقیه استادها همشون از دنشگاهای مطرح کشور مدرک دارن علم صنعت شریف امیرکبیر

استادهای دروس عمومی‌ که اکثرا دکترن

۵،۶ که نمیدونم اون برمیگرد به شرایط داوطلبی که میخواد شمالو انتخاب کنه واسه درس خوندان

kaktoos
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 11
تاریخ عضویت: دوشنبه 31 تیر 1387, 1:47 pm

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط kaktoos » چهارشنبه 17 شهریور 1389, 4:35 am

کارمندا با پارتی آمدن خب آمدن شما اصلا با کارمندا کردی ندارین من الان ترم ۳ هستم هنوز کار اداری نداشتم همه چی‌ از تو اینترنت زیر دستته
دنشجورو میچاپن؟ پولی‌ که از دانشجو گرفته می‌شه کاملا قانونیه روش نظارت می‌شه و دست منو شما نیست
دوست عزیز اینا رو به کسی بگو که اونجا نبوده باشه . من هم خودم اونجا بودم و هم دوستام دارن اونجا برای کارشناسی می خونن و از احوالاتشون باخبرم .

اگه تا حالا هم به هیچ مشکلی بر نخوردی پس احتمالا به گواهی تحصیلی احتیاج نداشتی که مسئولش بعد از 2 ساعت ول گشتن بیاد و بگه "من همین جا بودم ، برای چی می گید 2 ساعته معطل منید !!"

یا اینکه تا حالا وام دانشجویی نخواستید که بعد از یه سلسله مراتب طولانی بگن خبرتون می کنیم . بعد بزارن وام رو بعد از ثبت نام ترم جدیدی اعلام کنن که دانشجو نتونه از وامش تا ترم بعد استفاده کنه و پول وام دانشجو ها رو بزارن تو بانک سودشو نوش جان کنن .

یا اینکه تا حالا متوجه نشدی که یه دانشجو های بومی از هر مانع قانونی و غیر قانونی تو دانشگاه رد می شه و شما که نه آملی هستی و نه مازندرانی (البته شما رو نمی دونم) و نه مونث (که با چند تا اشوه ..) باید بری غاز بچرونی .
..
از همه ی اینا که رد بشی و به هیچ مشکلی بر نخوری ، توی تصفیه حساب و همچنین توی فارغ التحصیلی یه حال اساسی بهت می دن .
.استاد دکتر نداره؟ جالبه پس آقای دکتر وحیدی کیه ایشون دکترای علوم کامپیوتری دارن
بله مطلع هستم ، ایشون کارشناسی ریاضی دارن و ارشد سخت افزار اون زمان هم دانشجوی دکترا بودن و ما مشقای ریاضی شون رو انجام می دادیم (ترجمه مقاله) . به کسی که دانشجو ها رو یه روز مونده به عید از تهران و .. می کشونه دانشگاه و بعد می گه "حاضریتون رو زدم ، می تونید برید " چی میشه گفت .
با همه ی اینها اگه می تونستیم چیزی بجز ریاضی ازش یاد بگیریم بازم می شد بهش عنوان استاد نرم افزار بدیم ، ولی وقتی یه اپسیلون از نرم افزار نمی دونه چطوری بیاریمش جزو استادای نرم افزار (حالا دکترش بماند)
قیه استادها همشون از دنشگاهای مطرح کشور مدرک دارن علم صنعت شریف امیرکبیر
کجا درس خوندننشون دلیل استاد خوب بودن نیست ، دلیل دانشجوی خوب بودنه . تمام استادای خوب این دانشگاه جزو استادای عهد اسمبلی هستن و مسن سال . که بجز استاد خاکپور بقیشون عقده ای هسن و حتی نصف اون درسی رو که می پرسن رو هم درس نمی دن (حسینی) . تمام استادای جوون هم با استفاده از هنر پیچوندن دانشجو و همینطور دست پیش گرفتن ضعف استاد نبودن و دانش ضغیفشون رو می پوشوندن .
نمونه ی بارزش توی پروژه پایانی خودم بود که 6 ماه براش شبانه روز تلاش کردم و استادم وقتی دید پروژه انقدر کامل و اصولیه که نمی تونه ازش سر دربیاره که ازش ایراد بگیره ، 1.25 به خاطر اینکه کپی صفحه عنوان توی صفحه ی سوم نبود ازم کم کرد (18.75)
استادهای دروس عمومی‌ که اکثرا دکترن
اگه باشن به نسبت 1 به 4 . تو کل دوران کاردانی فقط یه استاد دکتر داشتم ، اونم برای ادبیات .
که نمیدونم اون برمیگرد به شرایط داوطلبی که میخواد شمالو انتخاب کنه واسه درس خوندان
در کل شمال دانشگاه خوبی برای دانشجو بودنه ولی باید پی این چیزارو به تنتون بمالید و خودتون با مطالعه بیشتر ضعف های علمی دانشگاه رو پر کنید . در ضمن این مزایا و معایبی که من اشاره کردم باید در کنار ویژگی های دانشگاه های دیگه قرار بگبره تا به درد تصمیم گیری بخوره ، وگرنه نمی تونه ملاک تصمیم گیری باشه و دلیل بد بودن دانشگاه شمال نیست .

آواتار کاربر
hoomi
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 19
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 12 شهریور 1388, 1:10 am

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط hoomi » چهارشنبه 17 شهریور 1389, 1:56 pm

بازم سلام می‌کنم به این دوستمون که دلش خیلی‌ از این دانشگاه پره

این دانشگاه مال بابام نیس که بخوام خودمو بوکشم واسش

در مورد معطل شدن فکر نکنم فقط شمال به این شکل باشه من دانشگاه آزادم بودم همیشه همینه اصلا تو کل کشور تمام ادارات به همین شکل هستن دست امام زمانم درد نکنه که مملکت مارو میبره جلو وگرنه مگه می‌شه ٔیه کشور اینجوری اداره بشه بگذرییم

آقای دکتر وحیدیم باید در موردش بگم که دکترای ریاضی و علوم کامپیوتری دارن
http://www.shomal.ac.ir/vahidi/
فکر کنم تو لینک بالا مشخص هست که ایشون چقدر در زمینه کامپیوتر خبره هستن مخصوصاً درس ساختمانه داده‌ها که من با نشستن سر کلاسشون رتبهٔ ۳ مسابقات ساختمان دادهای کشوریو اوردم دستشم درد نکنه

در مورد بقیه استادها باید بگم مثلا استاد فانی دو ترم تو دانشگاهه امیر کبیر تهران درس ازمیشگاهی درس میدادن به نظرم می‌تونن احتیاجات ٔیه دانشجوی کارشنسی و برطرف کنن
http://fmsua.shomal.ac.ir/computer.html
استادهای دروس عمومیم در حقیقت از هر ۴ تای یکیشون دکتر نیست
در آخرم از شما تشکر می‌کنم نظرات شما هم قابل احترام

ترم قبل دانشگاه ٔیه فراخوانی زده برای جذب اساتید دکتر برای پیوستن به هیأت علمیه دانشگاه

از وقتی‌ که از موسسه به دانشگاه تبدیل شده داره خیلی‌ تغییر می‌کنه

درمورد خودم آملی هستم و خیلی‌ خوشحالم که تو شمال دارم درس میخونم با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

kaktoos
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 11
تاریخ عضویت: دوشنبه 31 تیر 1387, 1:47 pm

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط kaktoos » پنج‌شنبه 18 شهریور 1389, 3:37 pm

درمورد خودم آملی هستم و خیلی‌ خوشحالم که تو شمال دارم درس میخونم با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز
حدس می زدم .
در مورد معطل شدن فکر نکنم فقط شمال به این شکل باشه من دانشگاه آزادم بودم همیشه همینه اصلا تو کل کشور تمام ادارات به همین شکل هستن
من این مطلب رو در مقایسه با دانشگاه های دیگه گفتم و اگه توی فارغ التحصیلی (یه ماه پیش) دوباره با این بی در و پیکری مواجه نشده بودم می گفتم حق با شماس و از وقتی که دانشگاه شده عوض شده و دیگه مثل قبل نیست ، ولی فقط عنوانش عوض شده .
آقای دکتر وحیدیم باید در موردش بگم که دکترای ریاضی و علوم کامپیوتری دارن
http://www.shomal.ac.ir/vahidi/
فکر کنم تو لینک بالا مشخص هست که ایشون چقدر در زمینه کامپیوتر خبره هستن مخصوصاً درس ساختمانه داده‌ها که من با نشستن سر کلاسشون رتبهٔ ۳ مسابقات ساختمان دادهای کشوریو اوردم دستشم درد نکنه
بله ، کتاب درس و کنکور ساختمان داده و همینطور پاسکال ایشون الان جلوی چشممه و الان یاد شباهت زیادش (کپی برداری) با کتاب جعفرنژاد و .. و دریای شور انگیز غلط هاش افتادم .
در مورد بقیه استادها باید بگم مثلا استاد فانی دو ترم تو دانشگاهه امیر کبیر تهران درس ازمیشگاهی درس میدادن به نظرم می‌تونن احتیاجات ٔیه دانشجوی کارشنسی و برطرف کنن
خوشبختانه آمار ایشون رو هم دارم ، چون چند تا از دوستای نزدیکم دانشجوی برق و سخت افزار بودن . ایشون هم از جمله کساییه که با پارتی دایی محترمش آقای وحیدی روی کار اومد و با همکاری دایی جان پوست دانشجو ها سخت افزار رو می کندن . به این ترتیب که هر کس که از فانی شکایت داشت باید می رفت پیش داییش ..
ترم قبل دانشگاه ٔیه فراخوانی زده برای جذب اساتید دکتر برای پیوستن به هیأت علمیه دانشگاه

از وقتی‌ که از موسسه به دانشگاه تبدیل شده داره خیلی‌ تغییر می‌کنه
وقتی نامه بر دانشگاه که حتی برای دانشجو هم سرشو خم می کرد الان شده کارمند امور مالی و هیچ کی رو تحویل نمی گیره ، باید دعا کنید که کسی مثل وحیدی و حسین پور به مراتب بالا تر نرسن . وگرنه فقط باید رو عنوان "دانشگاه" دل خوش کرد .

بد نیست به استاد حسین پور هم اشاره کنم که الان شده گل سرسبد همه ی استادا و هر چی واحد روی زمین می مونه می دن به ایشون . استادی که از یه درس تخصصی (سیستم عامل یا ..) کلا 10 صفحه جزوه داد و بقیه رو از دستاورد های شخصی خودش سخنرانی کرد ..

بازم می گم منظور من این نیست که دانشگاه شمال دانشگاه بدیه ، من می خوام شما این دانشگاه رو توی رتبه ی مناسبش توی انتخابتون قرار بدین ، بر اساس ظاهر و باطن .

آواتار کاربر
afee1990
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 47
تاریخ عضویت: دوشنبه 29 شهریور 1389, 6:56 pm
محل اقامت: tehran
تماس:

Re: معرفی مراکز غیر انتفاعی شمال

پست توسط afee1990 » دوشنبه 29 شهریور 1389, 7:28 pm

من با دوست عزیزی که منتقد دانشگاه شمال بودن موافقم چون دارم توش درس می خونم ( من دانشجوی کاردانی این دانشگاه هستم )
یه چیز هایی رو هم من اضافه می کنم :
- بین مقطع ها فرق می ذارن مثلا من که کاردانی ام با اون که کارشناسیه استادامون کاملا فرق می کنه و معمولا بهترین استاد ها برا مقطع کارشناسی هست و استاد های عقده ای ، کم تجربه و بی سواد برای مقطع کاردانی به عنوان نمونه ما ترم قبل یه استاد برنامه نویسی 2 داشتیم فارق التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت که اولین ترمش بود که تدریس می کرد . تو این ترم باهاش 6 واحد درس داشتیم برنامه نویس 2 و سیستم های تجاری . تو این ترم 10 نمره پایانی را پروژه تعریف کرد و اون هم نوشتن بازی مین روب با تمام امکانات . اونوقت مون سی پلاس پلاس معمولی هم ازش ایراد می گرفتم و سوال پیچش می کردم کم می آورد ولی انتظارش از بچه ها خیلی بالا بود حتی وقتی پروژه را هم بهش تحویل دادم چیزی از کدهام سر در نمی آورد چون چیزی از زبان سی شارپ بلد نبود اون یکی پروژه ام هم گفتم می خوام به زبان php ارائه بدم گفت ما اینجا لینوکس نداریم اجرا کنیم ( سواد ) . بعضی موقع هم که تو کلاس سوتی میداد من ازش سوتی می گفتم مثلا می گفتم استاد اینجای کدت اشتباهه برمیگشت اونجا رو پاک می کرد می گفت کو ؟ :دی ( دلم بد جور ازش پره ولی از هر دو درس نمره کامل گرفتم)
- برسیم به وضعیت دانشجو تو شهر : خوابگاه فقط برای دخرتان محیاست و پسرها و دخترهایی که بهشون خوابگاه نمیرسه باید برن دنبال خونه - اجاره خونه ها کلا بالاست تو همون خیابون هراز اجاره هست از 500 تومان 150 تومان تا 10 میلیون تومان 100 تومان ( هر میلیون تومان 30 هزار تومان ) در حد متوط با 2 میلیون تومان و 200 تومان پول می تونی یه خونه خرابه پیدا کنی واسه آپارتمان حداقل ماهی 250 یا 300 هزار تومان نیازه - تعداد دانشجو هم باید کم باشه حداکثر 3 یا 4 نفر ( 4 نفرش رو من یک ماه گشتم تا بتونم بگیرم )

- و حالا بابل : بچه های این دانشگاه یه فیلم تقریبا مستند از این دانشگاه ساختن که می تونه در زمینه زندگی دانشجویی و این دانشکاه راهنمایی تون کنه ولی از نظر سطح علمی خوبه حداقل از دسوتایی که اونجا می خوندن و ازشون شناخت داشتم اینو می دونم و اینکه تقریبا همشون بعد از فارق التحصیلی واسه خودشون کسی شده بودند قیمت خونه هم تو این محدوده به عل پایین شهر بودن ارزونه و خونه های ارزونی می تونی پیدا کنی حداق پایین تر از آمل

قفل شده

بازگشت به “معرفی دانشگاهها و امکانات آنها”