کارشناسی ارشد یا MBA ؟

این بخش مختص کسانی است که خود را برای کنکور آماده میکنند ( مشاوران این بخش از رتبه هایی برتر کنکور در سالهای گذشته هستند )

مدیر انجمن: rosa_127

قفل شده
marde javan
پست: 2
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 3 مهر 1390, 1:39 pm

کارشناسی ارشد یا MBA ؟

پست توسط marde javan » پنج‌شنبه 24 آذر 1390, 9:47 am

سلام دوستان!
من دانشجوی کارشناسی الکترونیک هستم و سال بعد بهمن ماه کنکور ارشد دارم! من هوز تردید دارم نمیدونم در ارشد کدام یک از این دو رشته را بخونم!
معیارهای من برای ادامه تحصیل اینه که آینده خوبی داشته باشه, یعنی درآمد خوبی داشته باشه! درمورد علاقه همباید بگم که من به هردو رشته علاقه دارم اما به MBA بیشتر علاقه دارم. با توجه به اینکه در ارشد کنترل ریاضی وار هست من هم زیاد حوصله محاسبات رو ندارم! هر کسی به یک چیزی علاقه دارند ولی جدا زیاد حوصله محاسبات رو هم ندارم!
در انتخاب رشته در دوران دبیرستان و وقتی وارد هنرستان شدم..........چنین تردیدی داشتم و آینده رشته را واضح نمیدیدم!
دوستان در این زمینه من را راهنمایی کنید..........خواهشا بدون دلیل درباره رشته ها حرف نزنید! بعضی ها همینطوری ممکنه بگن اون رشته اصلا آینده نداره............ اما بهتره که مقایسه ای آگاهانه داشته باشیم!
پس منتظرتونم!

ali120
کاربر ساده
کاربر ساده
پست: 10
تاریخ عضویت: دوشنبه 25 اردیبهشت 1391, 9:48 am

Re: کارشناسی ارشد یا MBA ؟

پست توسط ali120 » دوشنبه 25 اردیبهشت 1391, 11:28 am

برای تحصیل در رشته MBA و قبولی در کنکور کارشناسی ارشد من کتاب GMAT مدرسان شریف رو پیشنهاد میکنم.
GMAT بهترین کتاب واسه مهندس نامی مدرسان شریفه. حدود 2000 تا مثال حل شده داره، تمام تستهای کنکورهای قبل رو تا آزمون 91 هم حل کرده، بقیه کتابها کامل نیستن و مثال و توضیح خیلی کم دارن. البته من از قبولی های پارسال و یکی از دوستام که امسال میخواد شرکت کنه شنیدم، هنوز کتاب رو نخریدم

قفل شده